Magyar Brand lett a Fonó

A Fonó Budai Zeneház márka 2015-ben elnyerte a MagyarBrands címet.

A Magyar Brands program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz immáron hatodik éve, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban – és közülük nagyon sokan, így a Fonó is – hazánkon kívül is. A díjazottak kiválasztása hét szakmai szempont alapján több körös zsűrizéssel történt. A díj elnyerése kiemelkedő érdem az idén húszéves, épp jubileumát ünneplő és Prima Primissima díjra jelölt Fonónak.

“A MagyarBrands-díjazott márkákhoz kapcsolt értékek – ismertség, kedveltség, megbízhatóság – olyan kézzelfogható előnyöket jelentenek a partnerek számára, amelyek az eredményes munka folytatásának fontos biztosítékai.”

A Fonó Budai Zeneház nemcsak mint kulturális tér, koncert- és táncházi helyszín, több  fesztivál szervezője, hanem mint az ország és a régió első számú nép- és világzenei “WOMEX Top Label” kiadója is beírta magát a köztudatba. Az idén húszéves Fonó szeptembertől egészen december végéig ünnepli jubileumát Fonó20 sorozatával, amelyben többek között olyan neves előadók szerepelnek mint Herczku Ágnes, Pál István Szalonna, Harcsa Veronika vagy a tuvai Hunn Huur Tu torokénekes együttes.

A Fonót idén Prima Primissima díjra is jelölték; Népművészet és Közművelődés kategóriában lett Prima, és talán – számítva a közönség szeretetére is – lehet Primissima.