2017. szeptember 25. - hétfő

Magyar Brand lett a Fonó

Kinyomtatom...
Fonó logó

A Fonó Budai Zeneház márka 2015-ben elnyerte a MagyarBrands címet.

A Magyar Brands program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz immáron hatodik éve, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban – és közülük nagyon sokan, így a Fonó is – hazánkon kívül is. A díjazottak kiválasztása hét szakmai szempont alapján több körös zsűrizéssel történt. A díj elnyerése kiemelkedő érdem az idén húszéves, épp jubileumát ünneplő és Prima Primissima díjra jelölt Fonónak.

“A MagyarBrands-díjazott márkákhoz kapcsolt értékek – ismertség, kedveltség, megbízhatóság – olyan kézzelfogható előnyöket jelentenek a partnerek számára, amelyek az eredményes munka folytatásának fontos biztosítékai.”

A Fonó Budai Zeneház nemcsak mint kulturális tér, koncert- és táncházi helyszín, több  fesztivál szervezője, hanem mint az ország és a régió első számú nép- és világzenei “WOMEX Top Label” kiadója is beírta magát a köztudatba. Az idén húszéves Fonó szeptembertől egészen december végéig ünnepli jubileumát Fonó20 sorozatával, amelyben többek között olyan neves előadók szerepelnek mint Herczku Ágnes, Pál István Szalonna, Harcsa Veronika vagy a tuvai Hunn Huur Tu torokénekes együttes.

A Fonót idén Prima Primissima díjra is jelölték; Népművészet és Közművelődés kategóriában lett Prima, és talán – számítva a közönség szeretetére is – lehet Primissima.

Még nem értékelted

Hirdetés

Kapcsolódó cikkek

Karafiáth Orsolya és íróvendége

Első vendége Háy János, aki A halottember című kötetéért a Színházi Dramaturgok Céhének "Az évad legjobb magyar drámájáért" járó díját vehette át.

plakát

Katonai kiképző területté alakul szeptember 23-án a csillebérci akadálypálya, ugyanis megrendezik a SpartanLegion elnevezésű új magyar ocr versenyt.

logó

Az eseményen 14 borászat vesz részt, szigorú szakmai bírálaton kiválasztott boraival.