Egy jól összerakott, kicsit középszerű, bár helyenként vicces horrorfilm. Tinédzserek a főszereplők, azon belül is a lány aki most érkezett az apjával a vidéki kisvárosba, ahol még térerő sincs rendesen. Van egy furcsa szomszédfiú, és van a helyi vagány csávó, aki nem bírja a furcsa szomszéd fiút. Oké, az első klisék már a helyükön, nézzük hogyan tovább.

A Sustainable Brand Index™, Európa legnagyobb fenntarthatósági felmérése alapján 2020-ban a Fjällraven lett az iparág legfenntarthatóbb vállalata Svédországban.
A svéd fogyasztók több mint 1400 márka közül választották az outdooor céget a „ruházat és felszerelés” kategória legjobbjának.
A Fjällräven termékek tervezésekor három fő szempontot tartanak szem előtt, a hosszú élettartamot, a tartósságot és fenntarthatóságot. A svéd márka az újrahasznosított, organikus és megújuló alapanyagokat részesíti előnyben. 2015 óta minden terméket fluorkarbon-mentes impregnálási eljárással kezelnek, illetve minden G-1000 szövetből készült terméket újrahasznosított poliészter, valamint organikus pamut felhasználásával állítanak elő. Az állatvédelemre és a közösségi fenntarthatóságra a termékek tervezésének és előállítása során minden esetben kiemelt figyelmet fordítanak.
„Mi a Fjällrävennél elsősorban a fenntarthatósági elvek érvényesítésére koncentrálunk, nem pedig az ilyen irányú törekvéseink reklámozására, ezért különösen örülünk ennek az elismerésnek. A felmérés eredménye ugyanis azt mutatja, hogy a vásárlók ismerik és értékelik a fenntarthatóságért, illetve az átláthatóságért tett erőfeszítéseinket.” – mondta el Christiane Dolva, a Fjällräven fenntarthatósági vezetője.
A népszerű svéd outdoor márka az átlátható és etikus tollpihe előállítási folyamataival („Fjällräven Down Promise”) valamint átfogó, fenntartható és nyomon követhető gyapjúkészletével is vezető szerepet tölt be az iparágban. Mindemellett a Fjällräven a Sustainable Apparel Coalition és a UN Global Climate Action Initiative tagja.