Menő dizájnnal és újításokkal tér vissza Molnár Nini applikációja - Megérkezett a LiveRobe 2.0

Civil felhasználóknak és tervezőknek, dizájnereknek is kibontakozási lehetőséget ad a LiveRobe 2.0!

Az applikáció segítségével minden divatrajongó ingyenesen létrehozhatja saját online butikját, digitalizálhatja, frissítheti ruhatárát, és eladhatja nem használt darabjait, amit akár egy látványos katalógusba is összegyűjthet. Ezzel a rendszeres gardróbfrissítés mellett egy fenntarthatóbb világ kialakulásához is hozzájárulnak a felhasználók. Az applikáció már ingyenesen letölthető iOS és Android eszközökre is.

Az ötletgazda Angyal Ivett és a társalapító táskatervező Molnár Nini egy újabb női taggal, Miklós Andrea e-kereskedelmi szakértővel erősítve közel egy évet dolgoztak azon, hogy a LiveRobe a tavalyi bevezetését követően még menőbb formában válhasson a divatrajongók egyik kedvenc alkalmazásává. Az applikáció továbbra is a tudatos életstílust támogató online piactér, és szuper megoldás lehet azoknak a feltörekvő dizájnereknek vagy üzleteknek illetve fashionista vásárlóknak, akik a folyamatos gardróbfrissítés mellett szeretnének hozzájárulni a fenntartható divathoz.

Az alkalmazásban bárki ingyenesen létrehozhat egy saját online butikot – ahova egy termékről akár öt fényképet is feltölthet –, valamint egy online katalógust, azaz LookBoardot, ahol kombinálhatja az eladó és nem eladó ruhákat, ezzel is inspirációt adva a többi felhasználónak. Aki pedig csak válogatni szeretne, a részletes szűrési lehetőségeknek köszönhetően valóban csak azokat a termékeket tudja majd átböngészni, amik érdekesek lehetnek számára. A LiveRobe-ban a biztonságos fizetés mellett lehetőség van a kérdések, vitás esetek kezelésére, esetleges pénzvisszatérítésre is.

A világban kialakult jelenlegi helyzet rámutatott az iparág törékenységére; elemzések szerint a divatiparnak is radikálisan át kell alakulnia. A second hand népszerűsítésével, valamint helyi butikok, feltörekvő tervezők támogatásával a LiveRobe megalkotói is fel szeretnék venni a harcot a fast fashion káros hatásaival szemben. Az időtálló termékek, előző szezonokban nem értékesített vagy a megunt, kidobásra váró ruhák adás-vételével pedig a fogyasztókat is tudatosságra szeretnék ösztönözni.

Ehhez készült egy YouTube-videó és egy Instagrammon zajló eseménysorozat is, mely a Humans of LiveRobe nevet viseli. Az élő online beszélgetések keretében minden alkalommal csatlakozik egy vendég a LiveRobe egyik alapítójához, hogy egy-egy társadalmilag fontos témát – az egészségtől kezdve az üzleti világ kapcsolatain át egészen a spirituális kérdésekig – vitassanak meg. A beszélgetések széles palettájával is szeretnének segíteni abban, hogy a különböző érdeklődésű emberek is felismerhessék saját felelősségüket egy jobb világ megteremtéséhez. A beszélgetéseket bárki élőben követheti a LiveRobe Instagram-oldalán.

Az alkalmazás már ingyenesen letölthető iOS és Android eszközökre és júliusig folyamatos újításokkal várja felhasználóit.