2017. szeptember 25. - hétfő

Nagy sikerrel zárult az Orbit Gyermekmosoly kampánya

Kinyomtatom...
Az átadás

Két hónap alatt az eladott termékekből 11 318 000 forint gyűlt össze.

Az Auchan Magyarország Kft. és az OMV Magyarország szintén csatlakozott a kezdeményezéshez, akik így további 600 000 forinttal forinttal járultak hozzá a rászoruló gyermekek támogatásához.

Az Orbit edukációs kampánya, amellyel a gyermekek megfelelő száj- és fogápolási szokásaira, illetve a prevenció fontosságára szeretnék felhívni a figyelmet, már 4 éve fut. Tavaly a tanító célzatú cikkek mellett tovább bővült a kezdeményezés az SOS Gyermekfalvak támogatásával, amely a nagy sikernek köszönhetően ebben az évben is folytatódott. Idén a kampányhoz fogorvos, pszichológus és több neves blogger mellett olyan közismert hírességek is csatlakoztak, mint Horváth Éva, Mádai Vivien, Iszak Eszti, Pintér Adrienn (Ada) és Kovalcsik Ildikó (Lilu). Az Orbit Gyermekmosoly kampány az Ő segítségükkel próbálta felhívni a szülők figyelmét a gyermekkori szájhigiénia és az ebből fakadó boldog gyermekmosoly fontosságára.

„Nagyon örülünk, hogy idén kevesebb idő alatt sikerült közel akkora összeget összegyűjtenünk, mint a tavalyi évben, amikor három hónapig tartott a kampány. Kiemelten fontos számunkra a szájhigiéniai edukáció, amit már gyerekkorban érdemes elkezdeni. Azoknak a gyerekeknek, akik valamilyen okból kifolyólag nélkülözni kénytelenek a vér szerinti családjukat, sok esetben kevesebb lehetőségük van elsajátítani a megfelelő fogápolási szokásokat. Ezért is volt fontos számunkra az SOS Gyermekfalvak támogatása, amely így a kapott összeget többek között szájhigiéniai szűrésre és edukációra fordítja majd” – mondta Erika Havrillova, a Mars Multisales Europe Brand Managere.

"Közel 400 gyereket nevelünk az SOS-ben, egytől egyig mind nehéz történeteket cipelnek magukkal a múltból, hiszen kiemelték őket a családjukból. Sokan éhezés, elhanyagolás miatt kerültek hozzánk. Az a célunk, hogy olyan körülményeket teremtsünk nekik, hogy bepótolhassák az életükből addig kimaradt dolgokat, és behozzák lemaradásaikat. Nagyon fontos, hogy mind lelki, mind fizikai oldalról támogassuk őket, hiszen mindkettő elengedhetetlen ahhoz, hogy egészséges, magabiztos felnőttekké váljanak. Az Orbit támogatásával biztos, hogy kevésbé félnek majd mosolyogni a jövőben" – mondta Gosztonyi Gábor, az SOS Gyermekfalvak ügyvezető igazgatója.

Idén az Auchan Magyarország Kft. és az OMV Magyarország is csatlakozott a kezdeményezéshez. A kezdeményezés során összegyűlt teljes összeget (11 913 070 Ft) az SOS Gyermekfalvak általános működési költségeik fedezésére, szájhigiéniai szűrésre és edukációra fordítja majd, biztosítva azt a hátteret, ami ahhoz kell, hogy minden náluk élő gyereknek minden nap oka legyen mosolyogni.

Még nem értékelted

Hirdetés

Kapcsolódó cikkek

Karafiáth Orsolya és íróvendége

Első vendége Háy János, aki A halottember című kötetéért a Színházi Dramaturgok Céhének "Az évad legjobb magyar drámájáért" járó díját vehette át.

plakát

Katonai kiképző területté alakul szeptember 23-án a csillebérci akadálypálya, ugyanis megrendezik a SpartanLegion elnevezésű új magyar ocr versenyt.

logó

Az eseményen 14 borászat vesz részt, szigorú szakmai bírálaton kiválasztott boraival.