Egy jól összerakott, kicsit középszerű, bár helyenként vicces horrorfilm. Tinédzserek a főszereplők, azon belül is a lány aki most érkezett az apjával a vidéki kisvárosba, ahol még térerő sincs rendesen. Van egy furcsa szomszédfiú, és van a helyi vagány csávó, aki nem bírja a furcsa szomszéd fiút. Oké, az első klisék már a helyükön, nézzük hogyan tovább.

Csegöldi Erika textiltervező és Koloncsák Magdolna ötvösművész MA: "egyenek" Macaront című kiállítását Marie Antoinette a divat lefejezett királynéja inspirálta. Vigeé le Brun festményei, az 1939-ben az MGM által bemutatott első Marie Antoinette film, Sofia Copolla filmje mind-mind hozzájárultak ehhez a kiállítási anyaghoz, melynek megnyitóját július 14-én 18 órakor tartják a FISE Galériában.
A századok folyamán egészen máig számtalan neves tervezőt és filmrendezőt megfertőzött a rokokó negédes stílusa, ezúttal minket is magával ragadott a rokokó vírus. Ezt a cukorédes, túlburjánzó stílust próbáltuk átértelmezni, egy lecsengett kort, melynek dekadens mivolta talán ma a 21 század elején újra felbukkanva a legaktuálisabb. Manapság talán egy poszt vagy neo, talán egy népművészeti, eklektikus, rokokót élünk újra. A művészet olyan sokféle és csapongó, hogy szinte már nincs is egy olyan irányzat vagy stílus, amivel jól meglehetne fogalmazni.
A kiállított ruhákat és ékszereket tekintsék egy kísérlet részeinek, melyek több kicsi laboratóriumban készültek. Ezeket a laborokat Párizsban Maison de la Haute couture-nek hívják, ahol mindenféle kézzel és egyéb technikákkal készülnek a világ leghordhatatlanabb ruhái és ezek kiegészítői. Viszont ezek a hordhatatlan ruhák és kiegészítők táplálják és inspirálják a világon az összes nagy márkanévnek dolgozó tervezőt. Ha nem létezne haute couture, divat sem létezne, csak öltözködés. Hogy a kiállítás haute couture az biztos és, hogy a hangulat is rokokó, az is biztos.
Marie Antoinett mondása: "Egyenek kalácsot"...