A Disney+ bejelentette őszi premierjeit: érkezik többek között a Jilly Cooper ikonikus regénye alapján készült Riválisok (Rivals) című brit saját gyártású drámasorozat, a Marvel Television Mindvégig Agatha (Agatha All Along) című sorozata Kathryn Hahn főszereplésével, a Ryan Murphy által készített Doctor Odyssey, A Grace Klinika (Grey's Anatomy) és az FX A nagy öreg (FX’sThe Old Man) című nagysikerű sorozatok új évada.
AR technológiával mutatja be legújabb dalát.
Sokan hallgatunk zenét vagy épp nézünk klipet az utcán sétálva, de ki élt már át dalpremiert a villamosra várva, ráadásul a kiterjesztett valóságban? A hazai pop/trap sztárja, Dzsúdló új dallal érkezett, amelybe Magyarországon egyedülálló módon, június 1-től az AR technológia segítségével hallgathatunk bele. Ehhez nincs más dolgunk, mint az országosan kihelyezett közös Pepsi Zero és Dzsúdló citylight plakátjain található QR-kódot beolvasni, és átadni magunkat az egyedülálló audiovizuális élménynek.
A jelentős zenei múlttal rendelkező Dzsúdló 2019-ben robbant be a köztudatba, és hódította meg a hazai pop/trap és rap műfajt, sikere pedig azóta is töretlen. A 25 éves énekes és dalszövegíró elsősorban a mai kor tinédzsereihez és fiatal felnőttjeihez szól, dalai az őket foglalkoztató érzelmekről, akadályokról, élethelyzetekről szólnak, méghozzá kegyetlenül szókimondó stílusban, miközben a rapper az önreflexivitást és a humort sem mellőzi. Ez nem a siker receptje, ez maga Dzsúdló, aki játszi könnyedséggel formálja a pop-os dallamokat valami igazán egyedi, csak rá jellemző ritmusharmóniává.
A rapper új dallal jelentkezik, méghozzá itthon eddig még sosem látott módon. Ebben a Pepsi segíti, amely azokat az embereket ünnepli és támogatja, akik generációtól függetlenül szomjazzák az olyan izgalmas és váratlan dolgokat, mint például a kiterjesztett valóságban megélt dalpremiert. A Két év sokkal több, mint egy szerelmi csalódás története, a változásról szól, és arra bíztat, hogy a szorongás helyett néha egyszerűen csak el kell fogadni azt, amin nem tudunk változtatni.
Dzsúdló június 1-én fedi fel először legújabb dalát.
A Pepsi kollaborációjával, Magyarországon először az AR technológiának köszönhetően mindenkinek személyesen fog előadni részleteket a Két évből. Ehhez a kihagyhatatlan audiovizuális élményhez fogjuk az okostelefonunkat, és irány az utca! A dalrészlet meghallgatásához nincs más dolgunk, mint megkeresni az országszerte közel 100 helyszínen kihelyezett közös Dzsúdló és Pepsi Zero citylight plakátok egyikét, beolvasni a rajta található QR-kódot, és élvezni, ahogy a kiterjesztett valóság segítségével Dzsúdló belecsöppen az életünkbe. Az exkluzív élményre szomjazókat a plakátokon a Pepsi megújult arculata várja, amelynek logójában ismét központi helyet kapott a márkanév, sőt, még a színvilága is felfrissült. Ez az innovatív szemlélet jelenik meg a Dzsúdlóval közös dalpremierben is.
Az igazi rajongók semmiképp se hagyják ki a Két év exkluzív premierjét a Szent Gellért téren. A 47-es és a 49-es villamos megállóiban található plakátokon ugyanis hosszabb dalrészlettel és extrább AR-effektekkel vár minket a felszabadító véget érő történetet elmesélő dal.