Az elmúlt évek legizgalmasabb és legváltozatosabb tartalom kínálatával készül 2025-re a Warner Bros. Discovery streaming platformja, a Max.
A rajongók döntöttek: a Compact Disco a 6. MTV brand:new cím boldog tulajdonosa, ugyanis ők kapták a legtöbb rajongói szavazatot a djuice Facebook oldalán.
A brand:new az MTV tehetséggondozó kezdeményezése, amely a csatorna világához közel álló magyar zenekaroknak és előadóknak segít elindulni az ismertség és elismertség felé vezető úton. A fiatal tehetségek munkáját ismert mentor zenekarok segítik, akikkel több közös koncertet is adtak az ősz folyamán.
Idén a Compact Disco kapott esélyt arra, hogy a Hősök, a the (hated) tomorrow, Odett a Jacked és a We plants are happy plants mellett az MTV brand:new címet elnyerve a magyar Music Television egyengesse a banda útját.
A Toy Division-ből és Brownfield zenekarból ismert Pál Gábor, valamint a Collins és Behnam DJ páros tagja Lotfi "Begi" Behnam és a korábbi Brownfield énekes Walkó Csaba formációja 2008-ban kezdett dolgozni első albumán, amely egy évvel később Stereoid néven jelent meg, egyedi és friss hangzásával felpörgetve az elektronikus zenei életet. A trióhoz idén ősszel csatlakozott a szintén Brownfield-es Sándor Attila is, ezzel kiegészítve a már eddig is nagyon sikeres csapatot. A sajátos és szinte ropogós stílus most meghozta gyümölcsét, idén a zenerajongók a djuice weboldalán a legfrissebb hazai elektronikus formációra kattintottak legtöbbször a jelöltek közül.
A zenekar tagjai nagyon örülnek az óriási megtiszteltetésnek, szinte el sem hiszik, hogy ők kapták a nyolc jelölt banda közül a legtöbb voksot.
“Nagyon örülünk, hogy ennyien segítettek Antosnak, és szavaztak ránk. Köszönjük a bizalmat és a lehetőséget, ígérjük, élni fogunk vele. És persze köszönjük Antosnak!” - Compact Disco zenekar.