Kezdjük egy nem is olyan meghökkentő hírrel. A Mission: Impossible: A végső leszámolás végül csillagászati összegbe került, bár ez nem lehet újdonság, hiszen a széria minden darabja egyre drágábban készült. Iparági értesülések szerint ez a rész 400 millió dollárért öltött alakot, ami az egyik legnagyobb összeg, amit valaha is egy filmre költöttek. Ennél legutóbb csak a Star Wars: Az ébredő erő volt drágább, 446,6 millióba került.
Új utakon a piacvezető tudományos folyóirat.
Idén ünnepli tizenötödik évfordulóját, és változatlanul őrzi piacvezető pozícióját a National Geographic magazin magyar nyelvű kiadása.
A világ egyik leghíresebb márkájaként tartalmában és formájában is megújul az ismeretterjesztés etalonja, az immár 36 nyelven megjelenő National Geographic magazin – százharminc éves története során talán a legnagyobb mértékben. Az indíttatás, a cél természetesen marad, ami mindig is volt. A lap legfőbb törekvése, hogy tanítson és gyönyörködtessen – s ami mindennél fontosabb: biztos alapokat adjon és irányt mutasson a jövő nemzedékeinek. Ám mindamellett, hogy híven őrzi hagyományait, a National Geographic magazin mindinkább középpontba helyezi a világ aktuális gondjait, a tudományos kutatás társadalmi fontosságát és felelősségét.
“A megújult magazin kész vállalni a kockázatot – az emberiség legsúlyosabb, legmegosztóbb, legellentmondásosabb problémáit teszi boncasztralra. A gonoszság agyi háttere, droglegalizálás, migráció, transzneműség, rasszizmus, függőség, szexuális zaklatás – a folyóirat szakírók és fotósok legjobbjait mozgósítva, objektív módon, tudományos szigorral tárgyalja a háttérben húzódó tényeket, keresi a kibontakozás, a megoldás lehetőségeit” – mondja ifj. Vitray Tamás, a kiadvány főszerkesztője.
A magyar kiadás munkatársai hónapról hónapra megkeresik mindehhez a releváns kapcsolódási pontokat – a honi tudomány neves alakjainak megszólaltatásával, az aktuális hírek, eredmények bemutatásával, a fiatalabbaknak szánt Junior rovattal igyekeznek még izgalmasabbá tenni a lapot az olvasóközönség minden korosztálya számára.