Egy tisztességes pápaválasztós film. Majdnem végig. Ugyanis sokan úgy fogják érezni a sztori utolsó csavarja után, hogy mégsem annyira tisztességes ez a film. Ennél konkrétabbat nem lehet mondani anélkül, hogy valamit el ne szpojlerezzünk a történetből.
Az E.ON az energia fontosságára hívja fel a figyelmet, ezért egy mindenki számára könnyen elérhető aktivitással készült a fesztiválszezonra.
A saját fejlesztésű Mozdulj.ON applikáció letöltése után a játékban résztvevők lépéseikkel és táncmozdulataikkal gyűjtik a pontokat, és ezzel hasznos és menő kiegészítőket szerezhetnek. A fesztiválozó fiatalok nem csak maguk töltődhetnek fel az energiavállalat wifivel felszerelt élménystandján, hanem telefonjaikat és más elektromos készülékeiket is feltölthetik a nap erejével.
A Balaton Soundon már elérhető Mozdulj.ON aktivitás tovább viszi az E.ON áprilisi márkakampányában megkezdett gondolatot: rajtunk is múlik, hogy alakul a jövő, személy szerint is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy élhetőbbé alakítsuk azt. Mindannyian tehetünk egy zöld lépést a környezetünkért, egy energiahatékonyabb jövő felé. Az egyik első lépés annak megváltoztatása, ahogy az energiáról gondolkodunk, a lépésszámlálós applikáció még több lépésre inspirál mindenkit.
Szinte hihetetlen, de egy átlagos fesztiválozó 8,3 kilométert, azaz nagyjából 12-15 000 lépést tesz meg egy nap alatt egy fesztiválon , de az igazán aktívak ennél jóval többet is. A mozgás tehát adott – már csak el kell kérni érte a jutalmat. Az E.ON arra buzdítja a Balaton Soundon résztvevőket, hogy töltsék le a Mozdulj.ON applikációt, sportoljanak, sétáljanak és táncoljanak sokat a fesztivál ideje alatt, lépéseiket pedig váltsák be az E.ON standnál elérhető ajándékokra. A fesztiválozók a megtett lépésszámtól függően LED-es pólóval, napszemüveggel, vagy napelemes mobiltöltővel lehetnek gazdagabbak. Akik a legtöbb lépést teszik meg, azok a felfújható, unikornis vagy flamingó úszógumi közül is választhatnak, a viz energiáját is hasznosítva.
„A Mozdulj.ON Stage szeretettel vár minden fesztiválozót, az EON színei igazi karibi hangulatot teremtettek. Az elmúlt évek időjárási kihívásai után mindenre készültünk, hidegben fűtünk, melegben hűtünk és közben mindenkit feltöltünk”– mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON marketing és kommunikációs vezetője.