HoReCa Hősök Díj 2021

Keressük az elmúlt rendkívüli időszak hőseit!

Új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event Tagozata és a Trade magazin. Tíz kategóriában keresik a szektor azon szereplőit, akiknek a koronavírus-járvány idején sikerült valamilyen különleges megoldással menteni a menthetőt: a kollégákat, a közösséget, a szolgáltatásukat. A kitüntető címre maguk az érintettek pályázhatnak fotókkal illusztrált történetük feltöltésével az oldalon.

„Most, hogy a pandémia által alaposan felforgatott világunkban kezd helyreállni az élet, és a horeca- és rendezvényszektor lehetetlen helyzetbe került szereplői is újraszervezik tevékenységüket, érdemes visszatekintenünk, összegyűjtenünk e rendkívüli időszak pozitív példáit – mondja Bódi Krisztina, a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event Tagozatának tagozatvezetője. – Épp ezért keressük a magunk mögött hagyott másfél év hőseit. Azokat, akik valamilyen különleges megoldással mentették a menthetőt: a kollégákat, a közösséget, a szolgáltatásukat. Az ő elismerésükre alapítottuk a Trade magazinnal közösen a HoReCa Hősök Díjat. Feladatunknak tartjuk, hogy példájukat a szakma elé tárjuk, és sztorijukat a nagyközönség is megismerhesse.”

A kitüntető címre maguk az érintettek pályázhatnak, 10 kategóriában, fotókkal illusztrált történetük feltöltésével az  oldalra. Ezt augusztus 5-23. között tehetik meg a következő kategóriákban: Étterem; Bár; Kávézó; Kantin / Közüzemi étkezde; Szálloda / Panzió; Bisztró / Pékség / Benzinkút shop / Reggeliző hely; Büfé; Gyorsétterem; Cukrászda; Streetfood.

A zsűrizést az MMSZ HoReCa és Event Tagozat tagjai végzik. A nyerteseket szeptember 6-ig értesítik. A díjátadó a Business Days konferencia  HoReCa napján, szeptember 20-án, Tapolcán lesz. További információ itt.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) célja a marketing társadalmi elismertségének biztosítása, és a gazdasági életben történő hatékony alkalmazásának elősegítése. Olyan platform, amely a kölcsönös előnyökkel járó összefogás lehetőségét teremti meg a szakma elméleti oktatói, gyakorlati felhasználói és üzleti alkalmazói között. A tagozat tagjai: Conint Print Kft., Danone Kft., FÁN csoport, GL events HUNGARIA Zrt., GRABOWSKI Kft. / Trade magazin, Gyulahús Kft., Kaméleon Reklámügynökség Kft., KNK PR&Média Kft., KOTÁNYI HUNGÁRIA Kft. Marketing Art Kft., (menteshelyek.hu), Perla Services Kft., Republic Group Kft., Univer-Product Zrt., Vintage Motorcycle Company Kft., VIWA Product Europa Kft., Dr. Totth Gedeon.

A HoReCa és Event Tagozat a vendéglátásban, a szállodaiparban és a hozzájuk kapcsolódó rendezvényeken közreműködő vállalkozások, szervezetek marketingaktivitásait fogja össze. Feladatának tekinti szakmai és kapcsolati támogatásukat, tevékenységük segítését. Rendszeres ülésein lehetőséget nyújt tagjainak és az ágazat szereplőinek a kapcsolattartásra, a szakmai, piaci információk gyors és hatékony elérésére, valamint pozitív gyakorlat megismerésére.

A Trade magazin, mint az FMCG piac vezető b2b szaklapja, immár 15 éve segíti az piaci szereplőket, a gyártói, beszállítói kört, a kis- és nagykereskedőket és a vendéglátóipar szereplőit a legfontosabb üzleti információk közvetítésével. A Sirha Budapest hivatalos médiapartnereként, az MMSZ HoReCa és Event Tagozat alapítótagjaként és a Business Days konferencia alapító-szervezőjeként vett részt a HoReCa Hősök díj létrehozásában, és ad helyet a közös díjátadónak, az FMCG piac legnagyobb éves találkozóján, az 5 napos Business Days konferencia első napján. (Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event Tagozat)