Kezdjük egy nem is olyan meghökkentő hírrel. A Mission: Impossible: A végső leszámolás végül csillagászati összegbe került, bár ez nem lehet újdonság, hiszen a széria minden darabja egyre drágábban készült. Iparági értesülések szerint ez a rész 400 millió dollárért öltött alakot, ami az egyik legnagyobb összeg, amit valaha is egy filmre költöttek. Ennél legutóbb csak a Star Wars: Az ébredő erő volt drágább, 446,6 millióba került.
Magyarországon először a médiacég próbálta ki a tengeren túlon már bevett social media takeovert.
A rendhagyó kampány keretében Pokorny Lia színésznő népszerűsítette a legújabb filmjét. Ugyancsak meglepődhettek február 7-én az NLCafé Facebook-oldalának rajongói, a portál megszokott logója helyén ugyanis Pokorny Lia fotója jelent meg.
Ez volt Magyarország első social media takeover kampánya, amellyel a Valami Amerika 3. közelgő bemutatóját reklámozták a film készítői és a médiapartner NLCafé szerkesztősége.
„Nagyon örültünk a lehetőségnek, hogy az NLCafénál Magyarországon elsőként próbálhattuk ki ezt a megoldást, és arra is nagyon büszkék vagyunk, hogy az ötlet házon belülről érkezett” – mondta Pácsonyi Daniella, az NLCafé főszerkesztője. „Kíváncsiak vagyunk, hogy az olvasóink, illetve a Facebook-oldalunk rajongói mit szólnak, ha a megszokott tartalmakat egy kicsit más, új „csomagolásban” láthatják.”
Az aktivitás keretében Pokorny Lia válogatta ki az NLCafé Facebookon megjelenő tartalmakat és személyesebb hangvételű üzenetekkel ajánlotta a felhasználóknak.
A Valami Amerika 3. része február 15-én érkezik a hazai mozikba.