Kezdjük egy nem is olyan meghökkentő hírrel. A Mission: Impossible: A végső leszámolás végül csillagászati összegbe került, bár ez nem lehet újdonság, hiszen a széria minden darabja egyre drágábban készült. Iparági értesülések szerint ez a rész 400 millió dollárért öltött alakot, ami az egyik legnagyobb összeg, amit valaha is egy filmre költöttek. Ennél legutóbb csak a Star Wars: Az ébredő erő volt drágább, 446,6 millióba került.
A gitárpopban utazó twentees az Y-generáció hangja.
Dalaikban már többször hitelesen megírták az őket és a generációjukat érintő problémákat, érzéseket, most pedig egy teljes EP-t szánnak a témának. A lemez első darabja az Y, aminek egy Instagram story a klipje, élőben pedig az Y-sztorik bemutatóján, a Kuplungban lehetett őket hallani.
Az Y-generáció gyakran megkapja, hogy ’bezzeg az én időmben’, holott csak ők azok, akik éppen akkor nőttek fel, amikor a technológia szerves részévé vált az életünknek, megváltoztatva nemcsak a személyes kapcsolatokat, de a tanulás és a munka világát is.
Éppen erről a szerteágazásról írt most lemezt a twentees is, az Y-sztorik dalai azokból a hétköznapi jelenségekből táplálkoznak, amelyeken mindannyian gyakran agyalunk: karrierről, felnövésről és annak nem akarásról és a mindent behálózó internetről. Facebookon létesítünk barátságokat, online dolgozunk, Instagramra töltjük fel életünk emlékezetes pillanatait és Instagram történetekben szinte élőben jelentjük a velünk történő dolgokat.
A most megjelenő, lemezt felvezető Y klipje maga is egy Instagram storyba ágyazott történet. A rendhagyó, álló formátumú videót sinco készítette, a teljes élményért pedig ajánlott telefonról, full screenben nézni.