Kezdjük egy nem is olyan meghökkentő hírrel. A Mission: Impossible: A végső leszámolás végül csillagászati összegbe került, bár ez nem lehet újdonság, hiszen a széria minden darabja egyre drágábban készült. Iparági értesülések szerint ez a rész 400 millió dollárért öltött alakot, ami az egyik legnagyobb összeg, amit valaha is egy filmre költöttek. Ennél legutóbb csak a Star Wars: Az ébredő erő volt drágább, 446,6 millióba került.
A Magyar Költészet Napja alkalmából több ezer kiállított verssel találkozhatnak mindazok, akik április 11 és 18 között ellátogatnak a belváros szívében található Akvárium Klubba.
A költeményeket, idén március 21-én (a Költészet Világnapján) a Julius Meinl Hungary „Fizess Verssel” kampánya ihlette. A Költészet Világnapján (március 21-én) idén, országszerte 30 városban, összesen 82 helyszínen közel 10 000-en fizettek verssel a kávéért. A kávék ihlette írásokat, most bárki egy héten keresztül megtekintheti.
A főváros szívében található Akvárium Klub Budapest egyik legkedveltebb szórakozóhelye, három termével, víz alatti bisztrójával és óriási, pezsgő teraszával várja a szórakozni vágyókat. A klub mindig szem előtt tartotta a kulturális szerepvállalást. „Nagyon jó kezdeményezésnek tartjuk a ’Fizess Verssel kampányt, így nem is volt kérdés, hogy a részeseivé szeretnénk válni.” – mondta Fülöp Zoltán, a klub egyik tulajdonosa. „Sőt, nem is elégedtünk meg ennyivel!” – teszi hozzá Lobenwein Norbert, a másik tulajdonos – „Éppen ezért április 11. és 18. között, a Magyar Költészet Napja alkalmából kiállítjuk a Fizess Verssel kampány során fizetőeszközként használt verseket az Akvárium Klub teraszán, hogy egy héten keresztül még több emberhez juthassanak el a költemények.”
Ébreszd fel a benned rejlő költőt! Minden év március 21-én, a Költészet Világnapján helyszínek százai csatlakoznak világszerte a “Fizess Verssel” kampányhoz. Egy vers a mai napig feltöltődést, iránymutatást, vagy akár kikapcsolódást nyújthat, főképp akkor, ha egy finom kávé társaságában olvassuk, vagy éppen írjuk. 2018. március 21-én, szerdán, a Költészet Világnapján a Julius Meinl jóvoltából, egy teljes napig minden idézet (legyen az ismert, vagy saját) kávéházi fizetőeszközzé vált, így a vendégek kávéjukat egy verssel vagy akár egy idézettel "fizethették ki" a kampányhoz csatlakozott éttermekben és kávézókban. Idén országszerte 30 városban, összesen 82 helyszín csatlakozott a felhíváshoz, köztük a budapesti Akvárium Klub is.