Pigniczky Réka rendezésében, a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával és az 56films gyártásában egész estés dokumentumfilm készült a legendás Kaláka együttesről - megalakulásuk 55. évében. A filmet az 56 Films gyártotta és forgalmazza.
Az angolszász író darabját 1997-ben mutatták be Londonban. Nagy sikert és nagy botrányt hozott a szerző számára. Filmváltozatát (Closer) 2004-ben Mike Nichols rendezte, olyan világsztárokkal, mint Nathalie Portman, Julia Roberts, Jude Law, Clive Owen.
Őszinte, drámai és ironikus történet a szerelmi kapcsolatokról. Realisztikusan ábrázolja az élet értelmének a boldogság keresésének rögös útját. A történet középpontjában egy szerelmi négyszög áll. A szereplői:Alice a fiatal angyalarcú sztriptíztáncosnő, akinek semmije sincs csak a szépsége, őszintesége és a szabadsága. Dan a fiatal és félénk, kezdő de nagyravágyó író, aki sodródik az eseményekkel, önmagától nem képes határozottan lépni, mindig mások mozgatják. Igazi tévelygő. Miután találkozik a gyönyörű Alice-szel minden megváltozik. A lány szabadsága hatja meg igazán. A múzsája lesz, ám mégse bele szerelmes, hanem Annába.
Anna a sikeres fotográfusnő, különleges, finom nő, tehetséges ember, irányító típus. A látszat ellenére mindig ő diktál. A kamera egyfajta menedék számára. Flörtöl Dannel, de végül Larry-vel házasodik össze. Közben titkos viszonyát folytatja az íróval. Larry középkorú bőrgyógyász akinek szívét összetörik és ezért bosszút esküszik, hogy önmagát védje másokat bánt meg. Négyük sorsa közel öt éven át összekapcsolódik. Fő mozgatóerők a szex, a féltékenység és az árulás. Minden szereplő elárulja, megcsalja, megalázza és kihasználja a másikat. A szerelem és a bosszú teljes skáláján végig haladnak a szereplők. Láthatjuk mit érezhetnek egymás iránt az elején a végén és a két pólus között és azon túl. Mindannyian elvesznek a vágyak labirintusában. Húsba vágó emberi dráma, mindeközben nem kímél senkit. Mindenkiben van valami amivel lehet azonosulni. Őszinteséget ígérnek egymásnak, ami tulajdonképpen minden emberi kapcsolat alapja, de már akkor tudják, hogy úgyse tudják betartani. Helyette marad a vágy, a hazugság, a kaland, pedig a lelki kapcsolat fontosabb a testiségnél a mély beszélgetések, az egymásra figyelés, egymás megértése. De ők idegenek maradnak egymásnak. A 21.század eleje az emberek hihetetlen elmagányosodását hozta magával. Akár mi is lehetnénk azok.
A nyíregyházi kamara előadás nézőtere maga Anna műterme. Ide csöppen be a néző. Ez a tér időnként átváltozik kiállítóteremmé, múzeummá, akváriummá vagy akár kávéházzá. Rendkívül látványos és közeli az egész színpadi tér. A középen lévő kerek asztal (tényleges színpad)hol egzotikus tánc helye, hol műtő vagy szerelmi ágy funkcióját tölti be.
A néző testközelben helyezkedik el. A színészek közöttük járkálnak élnek vitatkoznak- veszekednek vagy éppen szeretik egymást. A székek sem átlagosak, hanem többségük forgatható. Forgatásuk segítségével még közelebbről vizsgálhatjuk az eseményeket, ha "merjük". A zenék is jól kiválasztottak. Jól tükrözik az idő múlását a Vivaldi részletek, de az örökzöldek is jól illeszkednek az eseményekhez. A szereposztás is nagyon találó. A fiatalos Olt Tamás érzékisége, esendősége vívódása a két nő között szeretni való. Alice-t megformáló Kuthy Patrícia hitelesen alakítja a sztriptíztáncosnőt. Hiteles volt bánata, öröme, boldogtalansága. Annát megformáló Horváth Margit valóban különleges megjelenésében, viselkedésében,aki a férfiakat képes megigézni. Gyermeki ártatlansággal tud hazudni. A Larry-t alakító Fazekas István most is remekelt. Pompás eszközökkel néha humorral fűszerezve alakítja a megcsalt, megalázott férjet aki a végletekig elmegy, hogy bosszút állhasson és másokat megalázzon.