Több mint 1 éves előkészítés után, sok száz ember lelkesedésének, jószándékának és akaratának köszönhetően 2025. február 3-án, hétfőn este felgördül a függöny a Corvin mozi Korda termében, és elkezdődik a filmszakma közös ünnepe.
A Liegl & Dachser logisztikai vállalat minden üzletágában a maximumra törekszik.
Nincs ez másképp a Food Logistics területén sem, ahol az élelmiszerek szállítására speciális követelmények és szigorú előírások vonatkoznak. A hőmérséklet-szabályozott élelmiszerekkel történő logisztikai folyamatok kivételes precizitást és magas szintű élelmiszerbiztonságot igényelnek, amelyben a Dachser kiváló teljesítményt nyújt, ezért esett a Nádudvari Élelmiszer Kft. választása a logisztikai szolgáltatóra.
Az együttműködés kezdete
A Nádudvari a tavalyi év áprilisától választotta partnerének a Dachsert, ugyanis a 2019-es év második negyedévétől átszervezték a teljes logisztikai folyamataikat, amelynek célja a költségek optimalizálása és a hatékonyság növelése volt. A hazai piacon három üzletággal jelenlévő élelmiszereket forgalmazó vállalat olyan logisztikai szolgáltató keresett, amely hatékonyan tudja menedzselni a friss áruk kiszállítását a legmagasabb szinten. A kialakult igényekre a Dachsernél találták meg a választ. ,,A pályázatok alapján egy stabil, megbízható cégnek bizonyult a Dachser, akik szállítás szempontjából országos lefedettséggel rendelkeznek, melyet jól betudtunk építeni a saját rendszerünkbe. Személyesen is meggyőződtünk a rendelkezésre álló infrastruktúráról, a telephelyen látott kapacitások, a gépkocsiflotta állapota, a raktári rend és a fegyelem meggyőző volt számunkra, továbbá a céget képviselő kollégák mind emberi, mind szakmai hozzáállása is hozzátett az együttműködéshez.” – mondta el Volosinovszki János, a Nádudvari Élelmiszer Kft. ügyvezető igazgatója.
A folyamat
A Dachser komplex portfóliójából számos szolgáltatással könnyíti meg a Nádudvari szállítási folyamatait. A német hátterű szolgáltató belföldi gyűjtőszállítmányozást, göngyöleg menedzsmentet és FTL, valamint LTL direkt szállítmányozást kínál az Nádudvari számára. Emellett biztosítja tevékenységei teljes nyomon követését a saját fejlesztésű célprogramjaik és riportjaik használatával. ,,Sokan gondolhatnák, hogy egy nemzetközi sztenderdekkel rendelkező masszív rendszer nehézkesen tud alkalmazkodni a hazai igényeket megfogalmazó ügyfél elvárásaihoz, azonban az együttműködés során ennek éppen ellenkezője bizonyosodott be. A német normák alapján működő Dachser élelmiszerlogisztikai hálózata magas minőséget, megbízhatóságot, stabilitást és kiszámíthatóságot szolgáltat az ellátási láncban. Operatív szinten a jelentős mértékben ingadozó volumenek kívánnak napi feladatmegoldást a fuvarszervezési osztály részére. – fejtette ki Darvasi Árpád, a Dachser Food Logistics üzletágának vezetője. A Nádudvari sikerének kulcsa a kiemelkedő termékminőség, amelyet a vállalat 10 Magyar Termék Nagydíja is bizonyít. Az élelmiszertermékeknél kiemelt figyelmet fordítanak a szállításukra vonatkozó törvényi előírásokra, legfőképp az előírt hőmérsékletre, a szállítás kifogástalan higiéniájára, illetve az áruk épségének megóvására. A logisztikai szolgáltató a Nádudvari előhűtött áruit kezeli, úgymint a tejtermékeket vagy húskészítményeket.
Eredmények
A kiemelkedő eredmény abból ered, hogy a Dachser munkatársai és a vezetőség is elkötelezett a Nádudvari logisztikai igényeinek maximális kiszolgálására, kiemelt ügyfélként kezelik partnerüket. A Nádudvari termékekkel kapcsolatos elvárások találkoznak a Dachser erősségével és alapvető stratégiájával, amely többek között az élelmiszerhigiéniában, hőmérséklettartomány stabilitásában és rövid szállítási idő garantálásában nyilvánul meg. A vállalat országos lefedettsége, erőteljes jelenléte a kelet-magyarországi régióban, valamint a kiterjedt kapcsolatrendszere mind-mind hatékonyan hozzájárulnak a változó volumenek pontos, megbízható kiszolgálásához. ,,A Dachser hozta az általunk felállított követelményeket. A napi szintű kapcsolattartás lehetővé teszi a problémák azonnali kezelését. Fejlett informatikai rendszerük lehetőséget nyújt számunkra a folyamat ellenőrzésére a megbízás elindításától a partnerekhez történő kiszállításig. Továbbá kiemelném a cég rugalmasságát és alkalmazkodóképességét, amelynek eredményeképp az átállás és az informatikai rendszerek összekapcsolása is zökkenőmentesen zajlott le.” – tette hozzá Volosinovszki János.