A Senki 2-ben exponenciálisan növekszik a változatos módon kinyírt orosz gengszterek száma, fokozódik a családi dráma, és Sharon Stone lesz a főgonosz.

Ady Endrét és Szabó Magdát is díjazták a magyar boltok versenyén.
A Trade magazin StarStore versenyén Magyarország legjobb üzletei vettek részt, a megmérettetésre közel húsz pályázat érkezett. A Libri a Szakbolt-non-food kategóriában bizonyult a legjobb pályázónak, amit az irodalom által inspirált karácsonyi bolttéri és kirakati installációjával érdemelt ki.
A korábbi években SuperStore-ként ismert versenyre olyan boltok pályáztak, akiknél az értékesítési koncepciót leginkább kifejező dizájn, a célcsoport igényeivel láthatóan harmonizáló külső és belső bolti megjelenés köszön vissza, és akiknél mindez visszaköszön a kommunikációban is. A pályázóknak még egy fontos kikötésnek kellett megfelelniük: fizikai értékesítési pontokkal is rendelkezniük kellett. Az üzletek profiljában nem volt megkötés, az élelmiszerbolttól a könyvesbolton át bármilyen típusú üzletektől vártak pályázatokat.
A szakmai zsűri a Szakbolt-non-food kategóriában jutalmazta a könyvkereskedelmi cég 2019-es karácsonyi kampányát, aminek kreatív koncepcióját a magyar irodalom két meghatározó alakja, Ady Endre és Szabó Magda gondolatai ihlették. A Libri tavaly karácsonykor a két szerző díszkötetével lepte meg vásárlóit, az Élő Ady - Ady-antológia kortárs költők válogatásában című verseskötettel és Szabó Magda Daloljanak itt angyalok című, a szerző karácsonyi témájú írásait összegyűjtő könyvvel. A kampány során az ajándékkönyvek egyedi tervezésű borítóit idézte meg a Libri Könyvesboltok művészi értékű dekorációiban, amin olyan egységes látványelemeket használt a cég, amik a különböző csatornákon is erősíteni tudták egymást. Emellett a szerzők arcképei és gondolatai beltéri és kültéri plakátokról, valamint merchandising-tárgyakról köszöntek vissza.
A kultúraközvetítés mindig is fontos szerepet játszott cégünk szellemiségében, ezért is indítottuk el tavaly új könyvsorozatunkat, ami korszakalkotó magyar írók írásaira koncentrál. Olyan szerzőket választottunk, akiknek gondolatai napjainkban is aktuálisak. Ezt a különleges sorozatot a magyar irodalom két halhatatlan alakjával, Ady Endrével és Szabó Magdával indítottuk útjára, őket idén nyáron Szerb Antal követte csodálatos regényével, az Utas és holdvilággal – mondta el Sándor Gabriella, a Libri-Bookline marketing- és kommunikációs igazgatója.
A díjátadón a nyertes pályázók okleveleket, valamint a kiemelkedő teljesítményt szimbolizáló Hollóházi porceláncsillagokat vehettek át. Emellett a díj elnyerésével a StarStore logóját – az évszám megjelölésével – korlátlan ideig használhatják a díjazottak, így a Libri is.