Az elmúlt évek legizgalmasabb és legváltozatosabb tartalom kínálatával készül 2025-re a Warner Bros. Discovery streaming platformja, a Max.
Budapesti művészek üzennek az oltás fontosságáról.
Ónodi Eszter, Winkler Nóra, Mácsai Pál és Fischer Iván is a védőoltás fontosságáról üzen Budapest új kampányában. A színházak és koncerttermek lassan egy éve üresen szunnyadnak, a korlátozások feloldásához pedig az szükséges, hogy minél többen beadassák maguknak a koronavírus elleni vakcinát. Az újranyitás közel van, az oltás beadásával pedig végre mi is tehetünk azért, hogy ismét színpadok előtt ülhessünk – együtt, biztonságban.
A Főváros új kampányában a kulturális élet, a sport és a vendéglátás kiemelt szereplői hívják fel a figyelmet a koronavírus elleni védőoltás beadatásának fontosságára. A kampányra született film legfontosabb üzenete, hogy csak együtt tudjuk legyőzni a koronavírust és visszakapni a korábban megszokott életünket. Azt, amikor még lehetett színházba, moziba, múzeumba, étterembe vagy sporteseményekre járni. Most a védőoltás a kulcs, ami kitárja előttünk ezt az ajtót. A videóban olyan népszerű művészek is megfordítják Budapest kultikus helyszínein a zárva táblát, mint Ónodi Eszter, Winkler Nóra, Mácsai Pál vagy Fischer Iván, szimbolikusan újranyitva ezzel a budapestiek kedvelt helyeit.
Az oltás a társadalmi szolidaritás gesztusa - emeli ki az Örkény Színház igazgatója, Mácsai Pál, aki a vakcina beadását inkább közösségi feladatnak, és nem az egyén feladatának tartja. Winkler Nóra a látogatók nélküli, kihalt Kiscelli Múzeumból, Gerendai Károly üres étterméből, Ónodi Eszter pedig a Corvin Mozi sötét és üres nézőteréről üzen. A labdarúgó-válogatott szövetségi kapitánya, a magát félig magyarnak valló Marco Rossi a Kelen SC sportpálya öltözőjéből üzen magyarul, alig várva, hogy a sportpályák is megteljenek újra élettel és nézőkkel. Legyen vége a bezártságnak, és nyissuk ki együtt Budapestet! Erős város, erős közösség. Budapest. - zárja a filmet reménykeltő mondatokkal Kulka János mindenki által kedvelt hangja, keretezve és még inkább hangsúlyossá téve az üzenetet.
Most mindannyian közelebb kerülhetünk ahhoz, hogy visszatérhessen az élet a rendes, megszokott kerékvágásba – ehhez azonban fontos lépés a járvány elleni védekezésben, hogy a lakosság minél magasabb arányban kapja meg a védőoltást. A videó szereplői maguk is ezt támogatják, és mindenki mást is erre buzdítanak, hiszen csak így telhet meg újra élettel kedvenc fővárosunk, Budapest.
A kampány filmje itt tekinthető meg. Információ az oltásról itt. A kampányt a Budapest Brand Nonprofit Zrt. készítette.