Az elmúlt évek legizgalmasabb és legváltozatosabb tartalom kínálatával készül 2025-re a Warner Bros. Discovery streaming platformja, a Max.
A sminkelés épp úgy az önkifejezés része, mint az, hogy milyen ruhát, kiegészítőket vagy frizurát viselünk.
A sminkben megjelenő színek, formák és textúrák felszabadíthatják a viselőjükben rejlő alkotói energiákat, épp, mint a Pepsi Space verseny, amelynek célja, hogy kreativitásra és önkifejezésre ösztönözze a Z-generáció tagjait. A márka most felkérte Liv Rideg sminkmestert, hogy alkossa meg a tökéletes, Pepsi inspirálta fesztiválsminket, amelyet az EFOTT-on és a Campuson láthattunk és bárkinek elkészítettek. A smink lehet hétköznapi vagy épp hangsúlyos, kiemelheti arcunk előnyös vonásait, de el is rejtheti bizonyos pontjait. Ugyanakkor képes aktuális érzelemvilágunkat, életfelfogásunkat is közvetíteni. Egy igazán feltűnő smink viselésére pedig elképzelni sem lehet jobb alkalmat egy fesztiválnál.
„A Z-generációra és a bennük rejlő kreativitásra szeretnénk irányítani a figyelmet, és arra ösztönözni őket, hogy merjék kifejezni önmagukat, engedjék szabadjára a kreativitásukat. Ezeket a célokat a Pepsi Space verseny mellett, amelyre még július 31-ig várjuk a pályázatokat, a két egyetemi fesztiválon is igyekeztünk megvalósítani, valamint kézzelfoghatóbbá tenni egyedi és feltűnő sminkekkel” – mondta Zubály Ildikó, a Pepsi brand managere.
Az EFOTT és a Campus fesztiválokon bárki kipróbálhatta a Pepsi inspirálta egyedi, csillogó sminkeket, amelyeket egy sminkmester kifejezetten erre a két nyári fesztiválra tervezett, és amelyekben a márka védjegyévé vált piros, fehér és kék színek egyszerre jelennek meg.
„Egy új smink megálmodása mindig izgalmas és kreatív folyamat, főleg akkor, ha egy olyan termék inspirálja, ami ennyire sokszínű. A Pepsi márka élénk színei nagyszerű kiindulópontot adtak a tökéletes fesztiválsmink megalkotásához, amiből természetesen nem hiányozhat a ragyogás sem” – mesélte a make-up artist, Liv Rideg, aki több nemzetközi divatesemény, köztük a párizsi és a dubaji divathét vezető sminkese is volt.
Azok a fesztiválozók, akik szeretnek kitűnni a tömegből az EFOTT-on és a Campuson, a Pepsi standjánál kérhették a sminkmester fesztiválsminkjeit, vagy megélve saját kreativitásukat, az önkifejezés jegyében megalkothatták a sajátjukat - akár a hostessek segítségével -, és egyből meg is örökíthették az egyedi fotófal installáció előtt. A Pepsi most a Z-generációra irányítja a figyelmet, arra ösztönözve őket, hogy merjék megmutatni önmagukat és éljék meg azt, ami bennük van.
A Pepsi Space kampányban a jelentkezők szabad kezet és teret kapnak, hogy megmutathassák Magyarországnak a bennük rejlő kreativitást. A versenyen négy kategóriában - fotó, grafika, rövid videó és zene/hanganyag - lehet pályázni, a nyertes művek az utókommunikációs kampány során pedig akár a Pepsi közterületi plakátjaira és digitális felületeire is felkerülhetnek.
(fotó Balogh József)