Közeledik az év legrémisztőbb napja Halloween, amikor a csontvázak előbújnak a szekrényből és a sötétségé, a rettegésé lesz a főszerep. Október 31-én, az éjszakán, amikor az élők és a holtak közötti határok elmosódnak, a FilmBox egy különleges halloweeni horror maratonnal készül, amely közel hat órányi non-stop feszültséget és rémületet kínál.
Koktél gasztrotúrával pezsdít fel a Schweppes.
Elindult a Mixology Tour, amely során 7 hónap alatt, 7 prémium koktélbárban élvezheti a nagyérdemű az egyedi Schweppes alapú koktélokat. Az eseménysorozat egyszerre gasztrotúra és mixerverseny, hiszen év végén kiderül, melyik koktél készítője érdemli ki a megtisztelő és értékes első helyet.
Az igazán egyedi elképzelések alapján összeállított koktélok egyszerre gyönyörűek és rendkívül ízletesek, így többféle érzékszervünkre hatnak. Ennek szellemiségében kért fel a Schweppes összesen hét budapesti és vidéki helyszínt, valamint ugyanennyi bártendert, hogy vegyenek részt legújabb gasztro-programsorozatában. A Mixology Tour középpontjában a különböző prémium koktélbárok és az ott dolgozó mixerek állnak, akik elkészítik kedvenc Schweppes alapú koktéljukat. Az alkotás pillanatát nem csupán azok élhetik át, akik ellátogatnak a helyszínekre, hiszen Wossala Rozina közreműködésével minden egyes koktél születését megörökítik. A Mixing roadshow videósorozatban megtudhatjuk az aktuális koktél mögötti történetet, láthatjuk a pontos és szakszerű elkészítés módját, továbbá minden alkalommal más meglepetés vendég kóstolja meg és osztja meg róla kendőzetlenül őszinte véleményét.
A presztízsérték mostantól a tripla hét
Hét hónap alatt, hét különböző helyen kóstolhatják meg a vendégek a bártenderek által megalkotott hét különböző Schweppes alapú koktélt, amelyek ízvilágukkal és külcsínükkel egyrészt az érzékeket célozzák, másrészt versenybe szállnak a legjobbnak járó címért. A Mixology Tour ugyanis egyben mixerverseny is. Minden koktél fotója felkerül a Schweppes Hungary Instagram oldalára, ahol év végén a 3 legtöbb szavazatot kapott ital közül a zsűri választja ki az év Schweppes koktélját. Az első helyezett fődíja 500 ezer forint értékű nyeremény. Mivel a tét nagy, érdemes valamennyi helyszínre ellátogatni, hogy a szavazásnál objektív döntést hozhassunk.
A Mixology Tour olyan helyekre látogat el, mint a KIOSK Budapest, a Fat Mama, a Szeged Bárka vagy épp a Mazel Tov, de azt, hogy pontosan mikor és hol keverik a mixerek a gasztrotúra ihlette kreációkat, a Schweppes saját Instagram oldalán fogja hónapról hónapra megosztani. A koktélkeverő eseménysorozat és verseny első állomásán, a KIOSK Budapestben azonban már most bárki megkóstolhatja Magyar István Márk bártender különleges Schweppes alapú koktélját.