Az elmúlt évek legizgalmasabb és legváltozatosabb tartalom kínálatával készül 2025-re a Warner Bros. Discovery streaming platformja, a Max.
Hey soul sisters and brothers! A Train vadonatúj slágerrel jelentkezik az ünnepekre, mely szeretne mosolyt csalni mindazon zenerajongók arcára, akik unják már a gazdaság lehangoló állapotáról szóló híreket.
Az új dal, a "Shake Up Christmas (Coke X-mas Anthem)" a Coca Cola karácsonyi kampányában fog szerepelni, melyben az elmúlt években emberek vagy állatok jutottak szerephez - gondoljuk csak például a barátságos jegesmedvékre 1993-ban, melyek valóságos ikonná váltak generációkon át a TV nézők számára.
A zenekaroknak évek óta problémát jelentenek a csökkenő CD eladások, melyeket igyekeznek merchandise árusítással és felpörgetett élő és televíziós fellépésekkel pótolni. De a San Francisco-i Train és énekesük Pat Monahan szerint az új dal kevésbé szól az üzletről, inkább csak azt szeretnék, ha az ünnepekkel együtt járó vidámságot az emberek nehéz hétköznapjaiba varázsolhatnák.
Monahan azt is elmondta, hogy a Grammy-díjas együttes már 17 hónapja turnézik a világ körül, és számos olyan emberrel beszéltek, akik nehezen birkóznak meg a gazdasági visszaeséssel, még akkor is, ha hatalmas slágerüket, a "Hey Soul Sister'-t tömegek énekelték vidáman.
"Valóban megtiszteltetés tudni, hogy - valamilyen módon - a zenénk pozitív hatással van az emberekre." - mondta Monahan. "Csak az üzlet kedvéért írni egy dalt - kizárólag a Coca Cola reklámhoz készítve a "Shake Up Christmas"-t - cinikusnak tűnt. Ha ilyen irányból közelítünk meg egy dalt, soha nem fogsz inspiráló zenét írni. Úgy gondolom, hogy amit mi a "Shake Up Christmas"-szel csináltunk az a "hogyan segíthetnénk egy kis boldogságot terjeszteni" kategóriába tartozik."
A dalszöveg az öröm és szeretet terjesztéséről szól, és a refrén üzenete is egyértelmű: "Shake it up, shake up the happiness / Wake it up, wake up the happiness / Come on y'all, it's Christmas time" (Rázd fel, rázd fel a boldogságot / Keltsd fel, keltsd fel a boldogságot / Rajta mindenki, Karácsony van!)
Az együttes, akinek olyan slágereit is ismerhetjük már, mint a "Drops Of Jupiter", legelőször hétfőn este, londoni koncertjén mutatta be az új dalt, egy nappal a Coca Cola karácsonyi reklámkampányának és az új dalnak a bejelentése előtt. A londoni koncertfelvétel december folyamán World Stage című műsorsorozatának részeként levetítésre kerül az MTV-n is, a "Shake Up Christmas" című dalhoz készült videoklip pedig kiemelt rotációban fog menni minden MTV csatornán az egész világon november végétől.
A Mikulás és a Coca-Cola
Már egészen az 1920-as évektől kezdve készített a Coca Cola kampányokat az ünnepekre. Az 1931-ben készült plakátjaikon egy vidám Mikulás is szerepelt, melyet Haddon Sundblom művész készített, és az év legörömtelibbnek tartott időszakának szimbóluma lett. Az idei kampányban ismét vele találkozhatunk majd, egy igazán örömteli és emlékezetes reklámszpotban.
A legutóbbi évtizedekben a Coca Cola jegesmedvék családja idézte meg az összetartozást és az örömökben való osztozást, valamint olyan reklámok, melyekben fényes, színes kamionok karavánja tűnt fel, amint üdítőitalokat visznek - ezeket több mint 100 különböző országban láthatták a nézők.
Shay Drohan, a vállalat szénsavas üdítőital márkáit összefogó divíziójának rangidős alelnöke jelentette be, hogy a "Shake Up Christmas" szerepel majd a 2010-es karácsonyi kampányban. "Hagyományként tekintünk a reklámjainkra, de szeretnénk egyensúlyba hozni őket azzal, ami új ebben a Karácsonyban."
A cég a korábbi hasonló promócióban elért sikereire is szeretne építeni, melyet az idei futball világbajnokság köré szerveztek a "Wavin' Flag - Coca Cola Celebration Mix" című dallal, melyet a szomáliai származású rapper, K'Naan adott elő. A dal nem csak a reklámkampány nélkülözhetetlen része volt, de 17 országban #1 sláger is lett.
Akár sikerül a Trainnek megismételnie ezt a sikert a "Shake Up Christmas" című slágerrel az előttünk álló napokban és hetekben vagy sem, egy valamiben Pat Monahan teljesen biztos: a dal nem egy reklám miatt jött létre. "Ez tényleg a Karácsony szelleméről szól!" - mondta.
Az új sláger a banda tavasszal kiadott új albumának november 1-én megjelenő "Save Me San Francisco (Golden Gate Edition)" című új deluxe változatán lesz megtalálható, melyen további új dalok (Half Moon Bay, The Finish Line), két korábbi dal új változata (Parachute - Alternate Version, Marry Me - First Dance Mix) és az "Umbrella" című Rihanna sláger feldolgozása is szerepelni fog. A "Shake Up Christmas" elérhető lesz digitális letöltésként és csengőhangként is.
Az új Train slágerből Magyarországon egy "duett változat" is készül hazai előadó(k) közreműködésével, mely néhány héten belül szintén elkészül, az énekes(ek) személyét azonban egyelőre még meglepetésnek szánjuk.