Nem csupán a hajmeresztő kalandokkal, hanem a hosszával is kielégíti majd a közönséget a Mission: Impossible – A végső leszámolás, ugyanis 169 perces, vagy ha így jobban tetszik, 2 óra 49 perces a produkció. Az alkotók azt ígérik, ez a csaknem három óra nem tűnik majd hosszúnak a pergő akcióknak köszönhetően.
A Neurosis alapító-frontembere egy szál akusztikus gitárral a kezében folkos hangvételű nótákkal ajándékozza meg a nagyérdeműt. Erős Johnny Cash-ihletettség, szívbemarkoló előadásmód, csiszolt hangzás, fülbemászó dalok. A sárba tipró gyönyör tipikus esetével állunk szemben.
©Scott Kelly, gitár
Scott Kelly
A Neurosis alapító-frontembere egy szál akusztikus gitárral a kezében folkos hangvételű nótákkal ajándékozza meg a nagyérdeműt. Erős Johnny Cash-ihletettség, szívbemarkoló előadásmód, csiszolt hangzás, fülbemászó dalok. A sárba tipró gyönyör tipikus esetével állunk szemben.
A Neurosis zenéje irdatlan energiát hordoz magában. Ez a fajta svung egyedülálló a metál műfajában; habár léteznek hasonló technikával romboló muzsikák, ilyen mélységekbe nem igazán nyúl senki.
Scott Kelly ezt a mélyen, az emberi lélek legsötétebb szegleteiben gyökerező, zsigeri erőt az amerikai folk/country műfajában is kiválóan alkalmazza. Bár sokakat hirtelen meglephet a két projekt közötti látszólagos eltérés, az elért hatás szempontjából nincs nagy különbség, hisz szólózenéje is hamisítatlan „doom”, s ezt maga Scott Kelly tudja a legjobban.
Az énekhang - amely Johnny Cash utolsó lemezein hallható mély, tapasztalt hanghoz hasonlatos (ami némi Neurosis-ban kamatoztatott morgással társul) -, illetve az egyszerűségükkel hódító, letisztult kompozíciók nem egyszer temetnek föld alá katartikusságukkal.
Aki kis magányra vágyik, és még a saját vérének zubogását sem akarja hallani; aki elhagyatott homoksivatagban akar azonosulni a naplementével; aki élelem nélkül kíván zarándokolni a szerelem, a szomorúság, a szenvedés földjére, annak Scott Kelly koncertje kötelező. És persze fanok is meg lesznek elégedve.