Egy jól összerakott, kicsit középszerű, bár helyenként vicces horrorfilm. Tinédzserek a főszereplők, azon belül is a lány aki most érkezett az apjával a vidéki kisvárosba, ahol még térerő sincs rendesen. Van egy furcsa szomszédfiú, és van a helyi vagány csávó, aki nem bírja a furcsa szomszéd fiút. Oké, az első klisék már a helyükön, nézzük hogyan tovább.

2 aranycsillaggal jutalmazták a terméket.
„A brüsszeli székhelyű Nemzetközi Íz és Minőség Intézet (The International Taste & Quality Institute – iTQi http://www.itqi.com) a világ vezető tesztelő szervezete, akik munkájukat a különleges, szuper termékek feltérképezésének és azok promotálásának szentelik. A bírák a 16 legnevesebb, legmagasabb presztízsű európai kulináris és sommelier szervezetből kerülnek ki, többek között francia, görög, spanyol, svéd szakmai körökből.
A Nemzetközi Íz és Minőség Intézet az egyetlen olyan nemzetközi szervezet, mely a bírálathoz vaktesztet használ, ahol valóban elfogultság nélkül ítélik meg a termékeket.
2018-ban 1788 értékelést adott ki a zsűri, melyen a következő eredmények születtek:
1* -ot 331
2*-ot 1020
3*-ot 346
Cristal és Diamond minősítést 91 termék érdemelt ki.
4 magyar díjazott volt a megmérettetésen:
Cégnév Termék csillag
DIVA Hungary Kft. Black Lake Water 2
Gyulahús S.A. Gyulai Home Made Style Sausage 2
Vitalis Kft. BARDIN Brandy XO 2
Vitalis Kft. Márton és Lányai Málna Pálinka 2
A bíráló bizottság élelmiszer kategóriában is 100 pontos vaktesztet használ. A zsűri a terméket az illat, az íz, a megjelenés, illetve az összbenyomás alapján, súlyozott matematikai átlaggal számolt bírálati eredmény szerint értékeli. Ennek alapján a Gyulai Kézműves Kolbász a figyelemreméltó termékek kategóriájába került, amely nemzetközi szinten nem csak Európában jelent elismerést. A minősítéssel járó logóhasználat 3 évig díjmentesen áll rendelkezésünkre.” (Daka Zsolt ügyvezető)