30 éves a Daniella Villamosság

30 év szakmai tapasztalat, 31 telephely, 3,6 milliárd forintos kötvénykibocsátás, az ország egyik leginnovatívabb logisztikai központja - csak pár jelző, melyet a Daniella Villamosság magáénak tudhat.

Az elmúlt három évtizedben egy 4 főt foglalkoztató családi vállalkozásból, közel 400 fős nagyvállalattá nőtte ki magát a debreceni központú cég. A háromszoros Magyar Brands díjas cég fennállásának 30. évfordulóját idén már a Business Superbrands elismeréssel is ünnepelheti.

A Daniella Villamosság mérföldkövei (lásd fotó - grafikonon)

A villamossági anyagok kis- és nagykereskedelmével foglalkozó vállalat 31 telephelyével, valamint modern, minden igényt kielégítő B2B és B2C webáruházával valódi országos lefedettséget tudhat a magáénak. 2010-ben a Daniella Kft. elérte a 10 milliárd forintos éves árbevételt, 2020-ra pedig szinte megduplázta éves forgalmát a nagy múltú vállalat. 

A 3,6 milliárd forintos tőkebevonásnak köszönhetően 2020-ban több nagy volumenű fejlesztés is megvalósítottak, amelyek között a legjelentősebb a közel 2 milliárd forintból létrejövő nagytarcsai logisztikai központ megépítése volt. A beruházásnak köszönhetően a korábban 6000 m2 raktári kapacitásukat, 12 000 m2-re növelték. Az átfogó fejlesztés nem csupán technológiai jellegű volt, hanem nagymértékű létszámbeli növekedést is jelentett, ugyanis 40%-al bővítette a cég logisztikai munkaerőállományát. A máig családi tulajdonban lévő, a 2021-ben több mint 20 milliárd éves árbevételű magyar vállalat mindig igyekezett lépést tartani a piaccal, sőt próbál egy lépéssel előtte is járni. A cégvezető szerint vállalatuk piacvezető szerepének megtartásához elengedhetetlen az innovativitás és a vevőközpontúságot szem előtt tartó hozzáállás.

„Büszkeséggel tölt el, hogy az idén 30 éves Daniella Villamosság Magyarországon a legidősebb cégek közé léphetett. Kemény és áldozatos munkával teli 30 év volt ez, mely során kollégáim és a vezetőség közös célja mindig az volt, hogy a piacon a legjobb szolgáltatást tudjuk nyújtani. Ezt a munkát a partnereink növekvő bizalommal hálálták meg - ez adott erőt ahhoz, hogy minden területen fejlődni tudjunk. Piacvezető pozíciónk, partneri és beszállítói kapcsolataink erőssége mellett természetesen külön öröm, ha egy újabb szakmai elismerés, mint a Business Superbrands is visszaigazolást ad ahhoz, hogy jó úton járunk. A mi sikerünk kulcsa egyet jelent a partnereink sikerességével – ezért fogunk dolgozni a jövőben is.” – fejtette ki Hadnagy Ernő, a Daniella Villamosság ügyvezetője.

Az elmúlt 30 év során, a tudatos fejlődés útján haladva, igyekeztek a sikerek mellett is megőrizni a vállalkozás családi jellegének előnyeit és értékeit, hiszen a jó munkahelyi közösség kiemelt fontossággal bír a cég életében.

Superbrands díj ajándékba

A kerek évforduló méltó ajándékaként - a három korábbi Magyar Brands díj mellett- a Daniella Villamosság 2022-ben elnyerte a rangos Business Superbrands üzleti elismerést is.

Az 1995 óta működő -hazánkban 2004-óta jelenlévő- a legeredményesebb üzleti márkákat díjazó Business Superbrands Program a világ több mint 90 országában van jelen. A kiválasztás folyamata minden országban azonos elvek mentén zajlik, ugyanis a díjazottakat egy többlépcsős kutatási folyamat során emelik ki. Fontos megjegyezni, hogy az elismerés nem megvásárolható és pályázni sem lehet rá, ugyanis egy szakértői bizottság több szempont alapján szűri a márkákat, a végső értékelést pedig egy független szakemberekből álló bizottság hozza meg.

„A Superbrands díj ismét egy remek visszajelzése annak, hogy munkánkkal értéket tudunk teremteni a piacon. Ez a kitüntetés legalább annyira a partnereinké is, mint a miénk, hiszen idén már 30 év közös munkája, sikerei és a kialakult bizalom hozta ezt meg számunkra. A Díj számunkra nem csupán egy újabb elismerést jelent, hanem egy ígéretet is arra, hogy továbbra is folyamatos és tudatos fejlődés útján haladva fogunk dolgozni azért, hogy hosszú távon részesei lehessünk a partnereink terveinek és sikereinek” – mondta Nagy Tamás, a Daniella Villamosság marketing és kommunikációs vezetője.

A nagyvállalat, ahol díjazzák az együttműködő partnereket is

A Daniella Villamosság a jövő tekintetében is tele van izgalmas tervekkel és célkitűzésekkel. Jelenleg a hűséges üzleti partnerei megbecsülése érdekében nagyszabású együttműködést alakított ki a Pappas Autoval. A kooperációból adódó lehetőségekkel – a 30 éves születésnapja alkalmából- a vállalat szeretné elismerni üzleti partnereit. Az értékes együttműködés során akár egy Mercedes Citan haszongépjármű is segítheti a hűséges partnerek munkáját.

„Számunkra kiemelt jelentőséggel bír a fejlődés és a megújulás iránti elkötelezettség, valamint a helyi vállalkozások támogatása. 32 éve az ország legismertebb és legkiemelkedőbb Mercedes-Benz márkakereskedése vagyunk, szakértelmünknek és elhivatottságunknak köszönhetően, igazi innovátorává váltunk a hazai autókereskedelemnek. A Pappas Auto – akár a Daniella Villamosság Kft. – családi vállalkozásként indult, mára már nyolc országos telephellyel, valamint egy különleges és exkluzív Mercedes-Benz Luxury Showroom-mal rendelkezünk a Matild Palace-ban. Legfontosabb érték számunkra az ügyfél elégedettsége, ez a jövőbe vetett bizalmunk alapja. Éppen ezért külön öröm számunkra, hogy a Daniellával közös együttműködésünk keretében egy olyan modellt tudtunk felajánlani, mely az év kishaszonjárműve díjat nyerte el 2021-ben” – mondta el Pais József, a Pappas Auto Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Tervekkel teli jövő

A Daniella Villamosság életében már eddig is kiemelt szerepet kapott a folyamatos fejlődés, az innováció és a modern megoldások vásárlóközpontú hasznosítása – ez a jövőben sem lesz másként. Ahogyan a cég mottója is példázza “az elektromos világ szolgálatában”, a Daniella Villamosság ezentúl is nagy hangsúlyt fektet arra, hogy piacvezető pozíciójukat megőrizve, mind a vásárlóik, mind a partnereik számára technológiai és üzleti szempontból is tökéletes és kényelmes megoldásokkal szolgáljanak.

Hirdetés