A Finlandia megalkotta a finn nyár ízét

Frissítő nyári italkülönlegességgel bővíti portfólióját Magyarország legnépszerűbb vodka márkája, a Finlandia.

Az új termékcsalád, a Finlandia Botanical kristálytiszta gleccservízzel, valamint az északi vidékeken megtalálható természetes összetevőkkel, hozzáadott cukor nélkül hozza el a finn nyár tiszta és ropogós esszenciáját a hazai fogyasztóközönség számára. A vodka alapú, természetes aromákkal ízesített alkoholkülönlegességek a Coca-Cola HBC Magyarország vevőpartnereinek kínálatában érhetők el 2022 júniusától.

A Coca-Cola HBC Magyarország prémium alkoholkínálatában 2008 óta jelen levő Finlandia márka mára mintegy 50 százalékot meghaladó piaci részesedéssel vezető szereplő a hazai vodkapiacon. A prémium vodkák iránti kereslet folyamatosan nő, a magyar fogyasztók egyre nagyobb arányban választják a minőségi alkoholtermékeket, a Finlandia pedig az elmúlt egy évben piaci átlagot meghaladó növekedést ért el kategóriájában a Nielsen legfrissebb piaci adatai szerint. A márka folyamatos termékfejlesztésekkel igyekszik megfelelni a változó fogyasztói igényeknek, a klasszikus és ízesített vodkák mellé idén nyáron csatlakoznak a vodka alapú természetes összetevőkkel kombinált alkoholok is.

Magyarországon is egyre nagyobb népszerűségnek örvend az alacsony alkoholtartalmú italok fogyasztási kultúrája, a Finlandia Botanical termékcsalád létrejötte is ennek a trendnek köszönhető. Nyáron jellemzően keresettek az alkoholalapú frissítők, mint például a koktélok vagy a könnyű long drinkek. A Finlandia Botanical termékcsalád kiváló alapul szolgál ezen italok számára, emellett ízlés szerint önmagukban, röviditalként is fogyaszthatóak. A termékek kizárólag természetes aromák és esszenciák felhasználásával készülnek, alkoholfokuk alacsonyabb a klasszikus vodkákénál (30 %vol), emellett pedig nem tartalmaznak hozzáadott cukrot vagy mesterséges ízfokozót, amely kedvező hír a tudatos életmódot folytatók számára.

„Olyan italt szerettünk volna megalkotni, amely egész évben élvezhető és megízlelve azonnal a finn nyár frissességét idézi elénk” – mondja Pekka Pellinen, a Finlandia vodka globális márkanagykövete. A szakember, aki a Finlandia Botanical termékcsalád megszületésében is aktívan részt vett, hisz a hagyományos, természetközeli alapanyagok erejében, szerinte a fűszernövények, a friss gyümölcsök és termések beemelése a receptúrába nagyszerű ízkombinációkat eredményez és megízesíti szülőföldje esszenciáját. „Finnország rendkívül gazdag természeti kincsekben, így nem kellett messzire mennünk, amikor az ideális összetevőket kerestük az új termékcsaládhoz, elég volt ellátogatni a legközelebbi erdőbe. Eltérő ízvilágokban gondolkodtunk, melyek fokozatosan fejtik ki hatásukat és pezsdítő élményt nyújtanak az ital fogyasztásakor. Így született meg az uborka-menta, valamint az erdei gyümölcsök és a rózsa fúziója.”

A Finlandia Botanical Cucumber&Mint italban az uborka kesernyés ízét jól kiegészíti a menta frissessége, míg a Wildberry&Rose változatban a bogyós gyümölcsök és a rózsa esszencia párosításán keresztül a termék az illatával és a színével is elcsábítja a könnyed koktélok szerelmeseit. A termékcsalád tagjai remekül harmonizálnak szénsavas vízzel, tonikkal vagy akár limonádéval. Egyszerűen felszolgálhatóak, kifinomult és frissítő alternatívái a nyári esték kedvelt, ám nem szokványos alkoholos italainak. A Finlandia Botanical termékek 2022 júniusától elérhetőek a Coca-Cola HBC Magyarország kiskereskedelmi és vendéglátó vevőpartnereinek kínálatában.

A Finlandia vodka globális márkanagykövete az alábbi long drinkeket ajánlja a forró nyári nappalokra és éjszakákra:

Mint Spritz

●         4 cl Finlandia Botanical Cucumber&Mint

●         1,2 dl Kinley Tonic

●         Uborka szelet

Rose Spritz

●         4 cl Finlandia Botanical Wildberry&Rose

●         1,2 dl Sprite

●         Friss rózsaszirom

Hirdetés