Pigniczky Réka rendezésében, a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával és az 56films gyártásában egész estés dokumentumfilm készült a legendás Kaláka együttesről - megalakulásuk 55. évében. A filmet az 56 Films gyártotta és forgalmazza.
Megújult a magyarországi Schweppes termékek címkéje.
A Schweppes Magyarország termékein is már a márka nemzetközileg egységes címkéi láthatók. Az új dizájn egyszerre kölcsönöz művészibb és modernebb megjelenést a márkának, a címkén a történelmi jelentőségű szökőkút illusztráció is stilizáltabb formában jelenik meg.
A Schweppes a legrégebbi, máig népszerű üdítőital márka, amelyet Johann Jacob Schweppe szabadalmaztatott 1783-ban. A genfi óragyártó és ötvös egy brit vegyész, Joseph Priestley kutatásait vette alapul, amikor kifejlesztette a saját, szénsavas ásványvíz előállítására alkalmas eljárását. Így született meg a Schweppes, ami sokáig csak tonik ízesítésben volt kapható. Az alapító később Londonba tette át a székhelyét, és hamarosan a brit királyi palota hivatalos beszállítójává vált.
A címkén megjelenő delfines szökőkút motívum Steve Noble illusztrátor munkája alapján készült. A rajz története egészen az 1851-es világkiállításig nyúlik vissza, amelynek a Schweppes volt a hivatalos itala. A kiállítást a külön erre az alkalomra épített, lenyűgöző londoni kristálypalotában tartották, ennek lépcsőzetes szökőkútját rajzolta meg Steve Noble karcrajz technikával, ráadásul nem is egyszer, hanem háromszor, három különböző méretben. A Schweppes márka 2021 óta használja ezt az illusztrációt a címkéin, amely a termékeken már új, letisztultabb formában jelenik meg.
Ez azonban nem az egyetlen változás, ami a Magyarországon forgalmazott termékek megjelenését érinti. Az új címke határozottabban jeleníti meg a márkanevet, egy modernebb és időtállóbb dizájnnal, amely a különböző ízekhez - Indian Tonic, Pink Tonic, Bitter Lemon, Citrus Mix, Orange – és kiszerelésekhez alkalmazkodva jelenik meg a csomagolásokon. Az új címkés termékek már elérhetőek a hazai vásárlók számára.