Pigniczky Réka rendezésében, a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával és az 56films gyártásában egész estés dokumentumfilm készült a legendás Kaláka együttesről - megalakulásuk 55. évében. A filmet az 56 Films gyártotta és forgalmazza.
A Rakuten Viber a globális stratégiájának a kiterjesztése mellett döntött, méghozzá egy nagyratörő elképzelés apropóján.
Ennek értelmében lehetséges lesz bármilyen méretű üzleti vállalkozások számára, hogy stabil digitális jelenlétet építsenek ki, növelhessék ügyfeleik elköteleződését és ösztönözzék az értékesítést. A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetváltás, valamint a hangalapú kommunikáció globális vezetője egy új üzleti eszközcsomagot indít útjára kis- és középvállalkozások számára. Azzal, hogy bevezetésre kerülnek az egyre inkább változatos üzleti megoldások, a szuperalkalmazás egy kommunikációs csomópontot jelenthet a vállalkozások széles körének. Ennek a gyakorlati megvalósulása a vállalatok marketingcéljainak támogatásában lesz megfigyelhető, illetve abban, hogy a helyi felhasználók minél jobban fel tudják fedezni az elérhető szolgáltatásokat.
Az online vásárlók 60%-a elhagyná azokat a márkákat, amik a kínált tartalom személyre szabására nem képesek. Ahhoz, hogy a vállalkozások képesek legyenek alkalmazkodni az irányukba támasztott elvárásokhoz, jó megoldás lehet, ha elkezdik azokat az üzenetküldő alkalmazásokat használni, amiket az ügyfeleik preferálnak. Ez kiváló módja lehet annak, hogy személyre szabott felhasználói élményt tudjanak nyújtani. Önmagában csak az Android rendszereken, a maga több, mint 1 milliárd letöltésével, a Viber a vállalkozásokat a potenciális ügyfelek széles körének képes bemutatni. Egyre nagyobb a kereslet az alkalmazáson belül az olyan interakciók iránt, amik a márka és annak felhasználói között történnek, ennek elősegítéséhez pedig a Viber kibővítette az eszköztárát. Ezzel a megoldással a vállalkozások segítséget kaphatnak az új ügyfelek hatékony eléréséhez, hűségük kiépítéséhez, majd megőrzéséhez, és az eladások számának növeléséhez.
A már említett üzleti eszközcsomag felületén az első megoldás a fentebb taglalt célkitűzések eléréséhez egy olyan önkiszolgáló kommunikációs központ lesz a kis- és mikrovállalkozások számára, ahol kényelmesen kapcsolatba léphetnek a helyi ügyfeleikkel, és kezelhetik a tőlük beérkező kérdéseket. Ezek mellett a platform azt is lehetővé teszi, hogy a vállalkozások jobban felfedezhetőek és láthatóbbak legyenek, valamint az értékesítéseik számát is tudják növelni. A felhasználók könnyedén megtalálhatják az üzleti vállalkozásokat a Viber keresőfelületén, vagy egy adott linkre kattintva is meg tudják ezt tenni. Így képesek lesznek felfedezni az adott márka profilját, és beszélgetést is tudnak kezdeményezni. A vállalkozók lehetőségei is bővülnek, hiszen a platform segítségével el tudják választani az üzleti és a személyes beszélgetéseket, ezzel pedig képesek lehetnek növelni az ügyfelek elkötelezettségét, valamint a növekedésüket is elő tudják segíteni.
A Viber új önkiszolgáló üzleti fiókjai már nem csupán gondolati síkon léteznek; elérhetőek Görögországban és a Fülöp-szigeteken is, hamarosan pedig további országokban is debütálnak. A piaci visszajelzések alapján hamarosan olyan személyre szabott árazási tervek is elérhetőek lesznek, amelyek az ingyenes, kezdeti önkiszolgáló üzleti megoldások csoportját bővítik.
„Az üzleti portfóliónk bővítésével elkötelezettek vagyunk amellett, hogy az általunk kínált megoldásokat személyre szabjuk, méghozzá úgy, hogy azok minden vállalkozás egyedi igényeit ki tudják elégíteni, méretüktől függetlenül” - fogalmazott Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi vezérigazgatója. „A küldetésünk tiszta és világos: személyre szabott szolgáltatásokat nyújtani minden vállalkozás számára, méretétől függetlenül. Azoknak a vállalatoknak, amelyek a növekedést tűzték ki célul, olyan megoldásokat kínálunk, amik közvetlenül az alkalmazáson belül lehetőséget nyújtanak ehhez. A Viber mint növekedési partner segítségével a vállalkozások egy olyan kommunikációs platformra tehetnek szert, aminek használatával képesek lesznek leküzdeni azokat a kihívásokat, amik üzleti tevékenységük során merülnek fel.”