Pigniczky Réka rendezésében, a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával és az 56films gyártásában egész estés dokumentumfilm készült a legendás Kaláka együttesről - megalakulásuk 55. évében. A filmet az 56 Films gyártotta és forgalmazza.
Különleges promóvideót sugároznak november 21-én a Paramount csatornái.
A Comedy Central és a Paramount Network is csatlakozott a kezdeményezéshez. A médiaszolgáltató idén is részt vesz a Global TV Group kezdeményezésében, amely a televíziózás világnapján nemzetközi szinten ünnepli a médium határtalan és összetartó jellegét. A Comedy Central, a Comedy Central Family és a Paramount Network műsorán is látható lesz a kisfilm, melynek fontos eleme a hozzáférhetőség és a befogadás hirdetése.
Az Egészségügyi Világszervezet információi azt mutatják, a Föld népességének megközelítőleg 20 százaléka szenved halláskárosodástól, több mint 29 százalékuk pedig látási nehézségekkel küzd. Az ENSZ éves kezdeményezésének részeként sugárzott félperces szpot kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a televíziózás minél elérhetőbb legyen, ugyanis a tájékozódás és az önfeledt szórakozás látás- és hallásminőségtől függetlenül egyaránt fontos mindenki számára.
A televíziózás világnapján, november 21-én a Paramount csatornái, köztük a Comedy Central, a Comedy Central Family, valamint a Paramount Network is csatlakozik a globális ügyhöz. Az átvett videóanyagot egész nap lehet látni az említett platformok műsorán, valamint a márkák közösségi média felületein is.
A kampányban további résztvevőivel egyetemben a Paramount célja is a médiaszolgáltatók és partnerek figyelmének felhívása egy olyan médiakörnyezetre, amely során mindenki egyenlően részesülhet az információból és maradandó, örömteli élményekből – ugyanis a televíziónak megvan a hatalma ahhoz, hogy korábban kirekesztett közösségeket is közös halmazba tereljen.
A videó megtekinthető a Comedy Central és a Paramount Network magyarországi Facebook-oldalán.