Több mint 1 éves előkészítés után, sok száz ember lelkesedésének, jószándékának és akaratának köszönhetően 2025. február 3-án, hétfőn este felgördül a függöny a Corvin mozi Korda termében, és elkezdődik a filmszakma közös ünnepe.
Február 10-én kerültek a Tesco polcaira a Makány Márta - akit gyönyörű esküvői ruháiról ismerhetünk - által tervezett bevásárlótáskák, melyeket limitált szériában, Valentin-napi meglepetésnek szánt a divattervező és az áruházlánc.
©Makány Márta, öko bevásárlótáska
A környezetbarát táskával ezentúl akár a nagybevásárlást is divatosan, elegánsan intézhetjük. Lola, Csomor Csilla, Farkasházi Réka és Barbee, akik számtalan eseményen viselték már Makány Márta csodaszép ruhakölteményeit, örömmel vettek részt az ökotáska bemutatóján.
©Lola, Makány Márta, Farkasházi Réka és Csomor Csilla
Makány Márta divattervező és a Tesco egy igazán egyedi ajándékkal szerette volna meglepni Valentin-nap alkalmából az áruházlánc vásárlóit. A kifejezetten erre az ünnepre készült, limitált szériájú táska különlegessége, hogy mindkét oldalán más-más design bukkan fel, hamisítatlan Makány design elemekkel. Az egyik oldalon hatalmas, színes virágokkal kiegészített állatbőr minta látható, míg a másik oldal egy visszafogottabb, farmerre emlékeztető kép jelenik meg.
©Makány Márta és az ökotáska akcióban a hentesnél
A nagy gonddal készült, környezetbarát táska tökéletes választás bevásárláshoz, hiszen hatalmas mérete miatt minden elfér benne. Makány Márta és a Tesco együttműködésének első termékéhez 599 forintért juthatnak hozzá a vásárlók, de érdemes sietni, hiszen korlátozott – mindössze 50 000 darabos – példányszámban kerül a polcokra.
©Csomor Csilla, Makány Márta és Farkasházi Réka
„Mindenféle öltözethet remek kiegészítő, és jó a mérete. Szerintem ez egy praktikus darab. Az pedig egy nagyon jó tendencia, hogy a nagyobb áruházakban már szinte mindenhol lehet ökotáskákat vásárolni.” – nyilatkozta Csomor Csilla. „Én is támogatom azt, hogy amivel csak lehet, óvjuk a környezetünket, és ez a táska egy környezettudatos darab.” – vette át dedikált táskáját Farkasházi Réka. Lola amellett, hogy imádta a rockerlányos öltözékhez passzoló farmeres oldalát a táskának, ill. a romantikusaknak szánt virágos, állatmintás oldalt külön kiemelte, hogy mennyire bátor Márta részéről az, hogy márkáját ezzel az akcióval mindenki számára elérhetővé tette: „Minden nő imádja a divatot, és Márta rengeteg ruhát készít nekünk. Az, hogy most bárki megveheti, szerintem nagyon nagy ötlet.”
Makány Márta az áruházlánc megkereséséről a tervezőnő így mesélt: „Boldogan tettem eleget a Tesco felkérésének, hiszen a környezettudatosság mindig is központi kérdés volt nem csak személyes, hanem divatházam életében is. Az elkészült ruhákat fel nem használt anyagokból készített ruhazsákokban adjuk át a vendégeknek. Ez az együttműködés lehetőséget nyújt arra, hogy egy sokkal szélesebb körnek szerezzek örömöt terveimmel.” A modern formavilággal párosuló, praktikumot és kényelmet sugárzó megjelenéssel Makány Mártának bevallott célja jótékony hatást kifejteni a hazai környezetkultúrára.
©...másik oldal
További képekért katt a képre
A Tesco Magyarországon most először dob piacra ismert tervező által készített bevásárlótáskát, de külföldön több híres divattervezővel működött már együtt. Általános tapasztalat, hogy a limitált szériás darabok néhány nap alatt elfogynak a boltokból, és később az eredeti ár sokszorosáért cserélnek gazdát a különböző online aukciós portálokon. Az áruházlánc a hipermarketek között elsőként vezette be Magyarországon a fizetős szatyrokat, és ezzel egyidejűleg számos környezetkímélő alternatívát kínált vásárlóinak. Ezek sorába illeszkedik az új, divatos Makány Márta – Tesco bevásárlótáska.
Minden eladott táska árából a Tesco 20 forintot jótékony célra fordít. A tavalyi évben a vállalat „ Az év támogatottja” program és a karácsonyi kuponos adománygyűjtés eredményeképpen összesen 40 millió forinttal támogatta az Ökumenikus Segélyszervezetet, és a Makány Márta táskák árából felajánlott, összesen 1 millió forinttal is a szervezet munkáját segíti.