Október 10. és 17. között a Corvin Moziban összesen 29 dél-koreai filmet láthat a közönség, köztük díjnyertes alkotásokat, igazi közönségkedvenceket és friss premier filmeket is. A vetítéseket magyar és angol felirat kíséri, a programban közönségtalálkozók és különleges kísérőesemények is helyet kaptak.
2010. október 14-én, csütörtökön 18 órakor Vékony Délia művészettörténész nyitja meg Sznono Szabó Noémi és Mózes Katinka közös kiállítását a Duna Palotában.
Szabó Noémi a képzőművészeti egyetem festőművész szakán, majd vizuális nevelőtanár szakán végzett. Fiatal kora ellenére már számos sikert tudhat magáénak, kiállításai voltak többek között:
- Csoportos kiállítás – CAW / Budapest, Duna Palota
 - „Csak a Nő”, kiállítás Jankó Zs. Manóval / Budapest, Bem Mozi
 - „Női (Én)ek”, egyéni kiállítás / Budapest, Tető Galéria
 - „Nőzőpontok“, egyéni kiállítás / Budapest, Coffeinn Kávézó
 - Egyéni kiállítás / Budapest, Claro Bisztró
 - Csoportos kiállítás / Székesfehérvár, Munkácsy Mihály Általános
 - Képvásárlási Akció / Budapest, Magyar Képzőművészeti Egyetem,
 - Barcsay terem. Old-alak című képemet megvette a Fundamenta.
 - Jelzőbója”, kiállítás Korcsmár Eszterrel / Budapest, Bárka Színház
 
Ezúttal Mózes Katinkával „Szentek és álszentek” címmel nyílik közös kiállítása a Duna Palotában. Szabó Noémi így vall önmagáról és művészetéről:
„A szépség olyan részletek egysége, amik oly módon tudnak együttműködni, hogy semmi mást nem kell hozzáadni, elvenni belőle vagy egymással összemosni.”
Festészetemben a nőalakjaim hordozzák ezt a harmonikus szépséget. Egy-egy kifejező aktforma, testrész személyiségem rétegének egy-egy darabja, érzéseim vizuális szimfóniája. 
A  hangulatokat a különböző arckarakterek specifikus képi ábrázolása helyett a női testhelyzetek fejezik ki. Az egyediség és különlegesség így a testhelyzetek primér gesztusaiban valósul meg az arcvonások eleve elrendelt és behatároltabb mimikái helyett.
Alkotásaim választott s egyben tárgykultúránk egyik legősibb alapanyaga a fa, amely éppen természetessége által vált olyan fontossá munkáim készítésében. A vászonhoz képest többféle megmunkálást tesz lehetővé számomra: nyers, kezeletlen felülete háttérként jelenik meg műveim egy részén, az erezetei illeszkednek alakjaim formavilágához, illetve a véshetőség lehetősége izgalmas ellenpont a női testrészek lágyságával.
 ©Sznono Szabó Noémi & Mózes Katinka: Szentek és Álszentek
A művek közös koncepciója az, hogy a női aktok általam kiválasztott testrészei emblematikus mintaként szervesen illeszkednek a háttér grafikai nyomatokat idéző mintavilágához.
Amikor a Nővel foglalkozom, magammal vagyok; e folyamat eredményeként születő művem egy-egy megmentett lélekdarab a festészet eszközein keresztül. Ez a legteljesebb kitárulkozás számomra, melyben mindig újabb réteget igyekszem felhozni a magam mélyéről. Témám mintha sosem változna, miközben folyamatosan új színek játszódnak bennem képpé.





















