Egy tisztességes pápaválasztós film. Majdnem végig. Ugyanis sokan úgy fogják érezni a sztori utolsó csavarja után, hogy mégsem annyira tisztességes ez a film. Ennél konkrétabbat nem lehet mondani anélkül, hogy valamit el ne szpojlerezzünk a történetből.
Egy igazi világsztár érkezik a Hajóra: Bong-Ra, aki a BBC rádió híres Peel Session műsorától Amerikán és Japánon át a Glastonbury fesztiválig mindent megjárt kiváló breakbeat, crunk, hardcore sítlusú elektronikus zenéjének köszönhetően, míg Enduser azért tér vissza, mert egyszer már elkápráztatta a Hajót, ahogyan Mesterházy mesterünk is.
Bong-Ra, Jason Köhnen elekronikus zenei alteregója 1996-ban kelt életre. Korábban metál zenekarokban volt hallható basszusgitárosként és dobosként; zenei stílusok tömkelegében mozog otthonosan. A holland születésű tehetség dj-ként indította új, elektronikus arculatú karrierjét, de hamar áttért saját zenék írására. Első albuma 1998-ban jelent meg, 'New Millenium Dreadz' néven, a Djax Records gondozásában. Ezt számos megjelenés követte a későbbiekben. 2001-ben megalapította első saját kiadóját, a Clash Records-ot, hardcore-jungle darabok kiadása céljából. Ugyanebben az évben, meghívást kapott a BBC rádió híres Peel Session műsorába, amelyet karrierje egyik legfontosabb állomásaként tart számon. Az ott rögzített produkcióját a brit Deathsucker Records adta ki.
2001 és 2004 között a 'Breakcore a Go-Go!' nevű partisorozatot futtatta FFF-fel közösen, ami az első rendszeres breakcore rendezvénysorozat volt Európában. Közben 2003-ban megjelent második teljes albuma a 'Bikini Bandits, Kill! Kill! Kill!' amelyből DVD is készült, az amerikai Gyromart filmes társaság vizuális közreműködésével. A DVD zenei aláfestését a '666MPH' című szám adta, a hozzá készült videóklipet pedig az MTV is sugározta. Sőt, a 'Bikini Bandits' audiovizuális projekt kiállításra került a Modern Művészeti Múzeumban, Arnhemben, Hollandiában. Mindeközben Bong-Ra megjárja Hollandia legnagyobb fesztiváljait, mint a Lowlands, a Metropolis, vagy az Eurosonic.
2004-ben megalakul második kiadója, a Kriss Records, amely rendhagyó break darabokra fókuszál, főleg metál és breakbeat elemek vegyítésével. 2006-ban többek között Venetion Snares 'Rossz Csillagzat Alatt Született' című albumához készít egy különleges, 4 track-es remix kislemezt, ugyanakkor életre kelti a The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble-t, amely a Planet-Mu kiadó gondozásába kerül, és Bong-Ra fő mellékprojektje lesz, a számos, más irányba ágazó, kísérletező szellemű formációi mellett.
Karrierje során végigturnézta a fél világot, Amerikátol Japánig, egy angliai és két európai körutat is tett, megfordult a híres Glastonbury fesztiválon, és játszott az angol Bang Face Weekender-en 2008-ban, amely egy különösen legendás line up-ot vonultatott fel abban az évben. Személye egy borzasztóan sokoldalú, kísérletező, fantáziát sohasem nélkülöző fura teremtményt takar, akinek soha nem esik nehezére fricskákat osztogatni az -akár extrém zenéhez nagyon is jól hozzászokott- emberek orrára.
Az ohiói születésű, jelenleg Washingtonban élő Lynn Standafer, azaz Enduser boldogult ifjúkorának két meghatározó élményét, a hardcore hihopot és a korai jungle ritmusokat gyúrogatja össze egyetlen letaglózó erejű eleggyé. „KRS-One, a Skinny Puppy és Photek zabigyereke”, ahogy magáról mondja, a kortárs breakcore-színtér egyik legkérlelhetetlenebb ritmusharcosa kőkemény r'n'b- és jungle-alapokra pakol éteri énekhangokat és hosszan elnyúló szintiszőnyegeket. Enduser jelenleg a kortárs zene egyik legnagyobb, de mindenképp leginkább kísérletező kedvű basszusgitárosával, Bill Laswell-lel készít közös albumot, a stúdiózás és a megjelenés közötti rövidke időt európai turnézással töltve.
A kétezres évek eleje óta aktív Enduser lemezei elsősorban saját labeljénél, a sokatmondó nevű Sonicterrornál jelennek meg, miközben leigazolt a kísérleti elektronika egyik legsokoldalúbb kiadójához, a berlini Ad Noiseamhoz.