November 12-től elérhető a Disney+ felületén a Marvel Studios egyik legsikeresebb R-kategóriás (vagyis 18+-os besorolású) filmje, a „Deadpool és Rozsomák”.
Pihenő címmel nyílik kiállítása Csepregi Balázsnak a Molnár Ani Galériában idén nyáron.
A számtalan festészeti tárlat között szinte rendhagyó eseménynek számít, amikor kizárólag szobrászati alkotások kerülnek bemutatásra egy kortárs művészeti galériában. A Molnár Ani Galéria programjában mindig is jelentős szerepet kapott a kortárs magyar szobrászat, ahogyan ez a külső helyszíneken rendezett kiállításokon és a galéria tárlatain is megnyilvánul.
Természeti formák, tájrészletek és egyszerű, elemi tárgyak jelennek meg Csepregi Balázs legfrissebb munkáiban a fehér falak között. A szobrok méretük révén is térigényesek, a letisztult elrendezésük azonban nem engedi, hogy zsúfolt hatást keltsenek, annál inkább az őket nagyvonalúan körülvevő, fényben bővelkedő térben tudnak igazán jól érvényesülni.
Hétköznapi tárgyakra, mindannyiunk által ismert formákra találunk a szobrokban, amelyek mégis kizökkentik a látogatót a megszokottból, hiszen a szobrászat nyelvén különleges formát ölt akár egy ásó, vagy egy lyukas edény is. Itt azonban nem csak ez a léptékváltás teszi izgalmassá a kiállított munkákat, hanem a szobrászatban újszerű matéria, az alumínium gondos megmunkálása is.
Csepregi művészetének egyik ismérve az alumínium, amely ugyan nem egy klasszikus szobrászati matéria, viszont jól alakítható és idővel karakteres patinát is kaphat. Technikailag azonban meglehetősen komoly felkészültséget igényeltek az itt kiállított munkák, ugyanis hagyományos fémműves technikával lettek lépésről lépésre kidomborítva, kalapálva és csiszolva. Kiválóan érvényesülnek az anyag jó tulajdonságai, különleges fényű és puhaságú felületei.
Fontos inspirációs forrás a szobrász tárgyi környezete, annak építményei, használati tárgyai. Ezek a tárgyak nagyméretű szobrokban születnek újjá, Csepregi Balázs az ember arányaira szabott, életnagyságú szobrokat szeret készíteni. Tiszta egyszerűségük és humoruk hozzáférhetővé teszi őket szemnek és szellemnek egyaránt. A nagyméretű fém plasztikák, nem hatnak hidegen, hanem egyszerre lágyak és határozottak, felületükkel egyszerre simulnak bele a térbe és egyszerre különülnek el attól.
Finom irónia, high-tech anyaghasználat és a 21. század ipari, urbánus előadásmódja érhető tetten Csepregi Balázs szobrászatában.
A most kiállított szobrok jóllehet egy-egy felismerhető tárgyat, vagy jelenséget mintáznak - mint például a daru által tartott napkorong a tájban, vagy a Pihenő címet viselő, homokrakásba állított ásó – ugyanakkor jellemző rájuk egyfajta absztrahálási szándék is: Megnyugtató, organikus íveik és formáik monumentális hatással vannak a nézőre, a természetesség nagyszerű és mindenhol fellelhető voltát hirdetik.
Csepregi Balázs 1999-ben diplomázott a Magyar Képzőművészeti Egyetem Szobrász szakán, mesterei Bencsik István és Karmó Zoltán voltak. Ugyanitt a Mesterképzőt is elvégezte. Több alkalommal részt vett a hagyományteremtő Kecskeméti Acélszobrászati Szimpózionon és kiállítása nyílt 2010-ben Új Delhiben, az India International Centerben.