Az Orbit immár harmadszor támogatja az SOS Gyermekfalvakat

Minden gyermek megérdemli, hogy mosolyoghasson! Csatlakozz Te is!

Ezért döntött úgy az Orbit, hogy idén újra támogatja az SOS Gyermekfalvakat, amely a vér szerinti szüleik nélkül élő hátrányos helyzetű gyerekekről gondoskodik. A Gyermekmosoly kampány célja nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának népszerűsítése, de a gyermekek egészséges önbizalmának támogatása is. A harmadik éve futó kampányhoz idén Dombóvári István, azaz Dombi, a magyar stand-up comedy műfajának egyik jelentős alakja is csatlakozik. Augusztus 23-tól október 7-ig az Orbit minden termékének eladásából befolyó összeg 1%-át az SOS Gyermekfalvaknak adományozza. Csaljunk mosolyt minél több gyermek arcára! Csatlakozz és segíts te is!

Ez évben az Orbit Gyermekmosoly kampánya sorban már a harmadik. Az SOS Gyermekfalvakkal együttműködésben ismét felhívják a figyelmet a megfelelő szájhigiéniára, emellett pedig támogatják a gyerekeket az egészséges önbizalom fejlesztésében. Idén azonban nagy újdonsággal rukkolnak elő, különösen ezen a téren: Dombóvári István, azaz Dombi, stand-up humorista és műsorvezető is csatlakozott a kezdeményezéshez, valamint gyerekek bevonásával egy kampányfilmet is készített. A film felhívja a figyelmet a mosolygás és a nevetés fontosságára, és ezek elengedhetetlen szerepére egy jobb és egészségesebb élethez. A filmben egy „Próbálj nem nevetni!” kihívás keretein belül azzal is megpróbálkoznak, hogy bemutassák, milyen lehet egy mosoly nélküli világ, ám gyorsan kiderült, hogy ez szinte lehetetlen. Te végig tudod nézni a videót nevetés nélkül? Próbáld ki itt.

“Nagyon élveztem a forgatást a gyerkőcökkel, és nagyon boldog vagyok, hogy részese lehetek egy olyan kezdeményezésnek, amely olyan gyermekeket támogat, akiknek eddigi életük során sajnos nem túl sok alkalmuk volt mosolyogni. A Gyermekmosoly kampány nem csak az összegyűjtött adomány miatt fontos, hanem azért is, mert felhívja a figyelmet a mosoly és a nevetés fontosságára, nemcsak a gyerekek, de a szülők életében is” – mondta Dombi a kampányban való részvételéről
„Az elmúlt évek Gyermekmosoly kampányainak köszönhetően az Orbit már több, mint 27 millió forintot adományozott az SOS Gyermekfalvaknak, amit az SOS házak karbantartására fordítottunk. A gyerekek a kampányhoz kapcsolódó programokat is nagyon élvezik, úgy mint a fogászati workshopok, a versenyek vagy épp a hírességek fellépései. Nagy izgalommal várjuk az idei évi együttműködést. Nemcsak a meglepetések száma növekszik évről-évre, de a gyermekek arcán felbukkanó mosoly is” – nyilatkozta Gosztonyi Gábor, az SOS Gyermekfalvak ügyvezető igazgatója.

A tavalyi évhez hasonlóan, az Auchan Retail Magyarország és az OMV Magyarország is csatlakozik a kampányhoz. A náluk vásárolt Obit termékek további 1-1%-kal növelik az SOS-nek gyűjtött adomány értékét.
Az adomány teljes összegét idén is az SOS Gyermekfalvak házainak karbantartására fordítják majd. Ezen kívül az Orbit fogápolási csomagokat, szájhigiéniai szűrést és edukációs programokat is biztosít a gyermekek számára.
Légy részese te is a Gyermekmosoly kampánynak és segíts az Orbitnak az SOS Gyermekfalvak támogatásában, illetve abban, hogy minél több gyerek arcára varázsolhassanak egészséges és önbizalommal teli mosolyt! Minden egyes Orbit rágógumi hozzájárul a megfelelő szájhigiéniához minden korban, segít fogaink egészségének és szépségének megőrzésében, emellett segít abban is, hogy a gyerekek többet mosolyogjanak, különösen a Gyermekmosoly kampány során, augusztus 23. és október 7. között. Oszd meg büszkén másokkal is, hogy Te is segítettél: használd a #gyermekmosoly hashtaget és ösztönözz másokat!
Tudj meg többet a gyermekmosoly.orbit.hu oldalon!

Hirdetés