Pigniczky Réka rendezésében, a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával és az 56films gyártásában egész estés dokumentumfilm készült a legendás Kaláka együttesről - megalakulásuk 55. évében. A filmet az 56 Films gyártotta és forgalmazza.
Új üzletággal bővíti tevékenységét a palacsintás gasztroforradalom megálmodója.
Az Amerikát is meghódító franchise világsiker után új üzleti modellel mutatkozott be a palacsintás gasztroforradalom úttörője. Innovatívabb IT rendszerrel, prémium minőségű ételekkel és látványsütéssel nyitotta meg kapuit a Creppy Streetfood Truck. A különleges formatervezésű guruló palacsintaházon ugyanúgy visszaköszön minden Creppy-s jellegzetesség, úgy, mint a palacsintaformák, valamint a céget meghatározó vidám színek. A kínálatban valódi Creppy palacsinta különlegességek szerepelnek streetfood formára tervezve.
Régóta dédelgetett álmát váltotta valóra a Creppy PalacsintaHáz saját Streetfood kocsijának felépítésével. A mobiljárgány Miskolc legnagyobb borgasztronómiai rendezvényén, az Avasi Borangoláson mutatkozott be először a nagyközönség előtt. A Creppy Streetfood olasz és tradicionális prémium minőségi alapanyagokat tartalmazó ételkínálatában a hagyományos vonal mellett, komplett ételkompozíciókkal is találkozhatunk streetfood formára tervezve. A truck egyik legizgalmasabb attrakciója, hogy a képzett kollégák látványsütés keretében, közvetlen a palacsintaszerelmesek előtt készítik el és töltik meg az óriáspalacsintákat.
„A Streetfood mobil járgánnyal a célunk, hogy rugalmasan tudjuk bővíteni célközönségeink körét, és minél több szabadtéri rendezvényen, fesztiválon mutathassuk be a Creppy élményt. Nagy örömünkre eddig csak pozitív visszajelzéseket kaptunk a Streetfood kompozíciót illetően. A környezettudatosság jegyében arra is odafigyelünk, hogy az ételeket újrahasznosítható tányérokon, eko-evőeszközökkel kínáljuk.” – mondta el Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz és a Creppy Franchise alapító tulajdonosa. A mobil Creppy Streetfood Truck még közelebb viszi a Creppy élményt a palacsintás különlegességeket kedvelő közönséghez. A gyerekek nagy örömére, május 26-án a miskolci Repülőtéren megrendezett gyereknapi fesztiválon, valamint ezt követően a Szomolyai Cseresznyefesztiválon és Gyöngyösön a Delfin Gyermeknapon résztvevők már élvezhették a Creppy Streetfood kínálatát.
A cégvezetés célja, hogy minél szélesebb körben népszerűsítse a Creppy különlegességeit, amelyhez kiváló eszköz a kitűnő gasztronómiai és esztétikai élményt nyújtó Streetfood Truck. Hatalmas üzleti potenciált is rejt a koncepció, hiszen egy újabb franchise modellről beszélhetünk, amely megalkotásánál alapvető elvárás volt, hogy megfeleljen a Creppy Franchise Rendszer által támasztott követelménynek mind a kinézetét, mind a kínálatát tekintve.
A cégvezetés szerint már akár 8 millió Ft befektetett összeggel is el lehet indulni, amely magában foglalja a Creppy Streetfood Truck-ot is. A befektetett tőke pedig 30 hónap alatt meg is térülhet. A további számok azt mutatják, hogy egy-egy rendezvény alkalmával általában a bevétel negyedét kell a rezsiköltségre költeni, az ételek bekerülési költsége, valamint az útiköltség pedig a kínált termékek árának körülbelül 35 százalékát teszi ki. Egy olyan minőségi szolgáltatást nyújtó egységhez csatlakozó partnerek, mint a Creppy Streetfood Truck, a befektetéstől számított 3. évtől már jelentős haszonnal kalkulálhatnak. A tapasztalt és elismert cégvezetés profi marketing támogatást is nyújt a franchise partnereinek.
Dupla öröm a Creppy-nél - újabb díjat hozott a miskolci PalacsintaHáznak a Fekete kutya
A Streetfood Truck felavatásával egy napon került átadásra a Miskolci Tükörkép Közéleti Egyesület által kezdeményezett Weidlich Pál Kereskedelmi és Vendéglátói Nívódíj. Az elismerés célja a Miskolchoz kötődő kereskedők és vendéglátóiparosok munkájának elismerése, amiért tevékenységükkel kimagaslóan képviselik szakmájukat, így növelve a város hírnevét. Miskolc egyik leginnovatívabb szemléletű vállalkozójának nevéhez fűződő díjat, és az azt szimbolizáló fekete kutya szobrot idén és egyben először Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz és a Creppy Franchise alapító tulajdonosa érdemelte ki.
„Ez nem az első díjam, viszont annál meghatóbb, mert ezt végre itt lokálisan Miskolctól kapom, a miskolciaknak az elismeréseképpen fogom fel, ezért nagyon sokat jelent számomra.” – tudhattuk meg Oszlánczi Rékától, aki nemrégiben Las Vegasban képviselte a palacsintás brandet, ahol a Creppy Franchise System-et a világ legígéretesebb franchise koncepciója közé választották. A díj átadásával a Miskolci Tükörkép Közéleti Egyesület hagyományt kíván teremteni. A jövőben évenként ítélik oda a díjat a Weidlich Pál által szabott minőségi mércéhez méltó teljesítményt nyújtó kereskedők vagy ipari szolgáltatók részére. „Ez az elismerés számomra azért fontos, mert úgy érzem, hogy hasonló innovatív szemlélettel rendelkezem, mint Weidlich Pál a maga idejében. A vendéglátás magas szintű módszertana számomra is elsődleges szempont. Úgy gondolom, olyan értéket teremtünk a Creppy élménnyel Miskolcon, amely a maga nemében egyedülálló, és amelyre büszke lehet a város.” - fűzte hozzá Réka.
Creppy PalacsintaHáz: a magyar franchise márka és az étterem alapító tulajdonosa, Oszlánczi Réka, aki 2014-ben munkásságával kiérdemelte az év fiatal vállalkozója díjat, melyet követően számos előadást tartott országszerte. Társelnöke lett a FIVOSZ gasztro bizottságának, valamint az Amerikai Egyesült Államokban képviselte hazánkat 2016-ban, mint Magyarország sikeres fiatal vállalkozója. 2006 óta a Creppy alapja és referenciaétterme a Creppy PalacsintaHáz, amely egyedi gasztronómiai forradalmát Miskolc belvárosából, az Avasi pincevilág szívéből irányítja. Az étterem számos országos és nemzetközi elismerés büszke tulajdonosa. Elismert, egyedi palacsintás fogásai speciális kiszolgálással és páratlan atmoszférával társulva nyújtják a vendégeknek az egyedülálló Creppy élményt.