Európa újra mozizni megy!” – Tizedik alkalommal rendezik meg az egyik legnagyobb összeurópai filmünnepet, amelyen tavaly 40 ország 700 mozijában több mint 90.000 néző vett részt.

Art is Business Díj 2019
Először ítélik oda 2019 decemberében a vállalatok számára alapított, egyedülálló, kultúratámogatásért és művészeti szponzorációért járó Art is Business Díjat. Az elismerést az Art is Business magazin megálmodója, a kortársPRos hozza létre azzal a céllal, hogy méltányolja a művészeti és kulturális területet támogató vállalkozások munkáját, ezáltal egyre több cég jövőbeni vállalási terveit serkentse ezen a területen. A díjra pályázni 2019. július 19-szeptember 15. között lehetséges. A pályázat elbírálásában ötfős kuratórium vesz részt, amelyben olyan, szakmailag feddhetetlen kommunikációs szakemberek vesznek részt mint Juhász Dóra, a Müpa PR-vezetője, Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője, Vég Szilvia, a Jurányi Inkubátorház kommunikációs vezetője, Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője és Balogh Máté András, a kortársPRos ügyvezetője.
Az Art is Business Díj azokat a felelősen gondolkodó vállalkozásokat és mecénásokat hivatott elismerni, akik nyitott és befogadó szellemiséggel, tudatos választás útján lépnek kapcsolatba a művészeti élet képviselőivel és projektjeivel, majd együttgondolkodás során alakítanak ki működő konstrukciókat a közös jó érdekében. A megfelelő együttműködéshez természetesen szükség van meghatározó alkotókra és a rájuk fogékony vállalatokra, vállalati vezetőkre és mecénás gondolkodású szakemberekre. Pontosan ezért fontos, hogy azok a vállalatok, akik már alkalmazzák a támogatási formulákat, kiváló példával járjanak elöl, és ezért őket elismerjék.
A Magyarországon hiánypótló díj kimondottan imázsformáló és értékteremtő céllal jött létre, megalapozva azt, hogy a kultúrára szánt, forprofit támogatás eszméjét erősítse, és segítse beépülni a cégek brandépítésének folyamataiba, valamint elősegítse a vállalat kultúra iránti elköteleződését.
Az Art is Business Díj három kategóriában – nagyvállalat, kis- és középvállalkozás, mecénás – kerül kiosztásra. A vállalatokról és a díjazott mecénás személyéről öttagú kuratórium dönt, melynek tagjai: Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing- és kommunikációs vezetője, Juhász Dóra, a Müpa PR-vezetője, Vég Szilvia, a Jurányi Inkubátorház kommunikációs vezetője, Drucker Dávid, a Trafó marketing- és kommunikációs vezetője és Balogh Máté András, a kortársPRos ügyvezetője.
Az Art is Business magazint a kortársPRos, az ország egyetlen összművészeti brandkommunikációs ügynöksége hívta életre azzal a szándékkal, hogy a forprofit és kulturális szférák találkozását elősegítse.
Pályázati kérdőív: http://www.artisbusiness.hu/hu/kerdoiv/art-is-business-dij/
Pályázati határidő: 2019. szeptember 15.
További információ: Sinkovicz Anita/ kortársPRos – 30/507-5305





















