Egy jól összerakott, kicsit középszerű, bár helyenként vicces horrorfilm. Tinédzserek a főszereplők, azon belül is a lány aki most érkezett az apjával a vidéki kisvárosba, ahol még térerő sincs rendesen. Van egy furcsa szomszédfiú, és van a helyi vagány csávó, aki nem bírja a furcsa szomszéd fiút. Oké, az első klisék már a helyükön, nézzük hogyan tovább.

Szeptember 22-ig látogatható a Kiscelli Múzeumban Barta Lajos Túlélési Stratégiák című kiállítása.
Szeptember 1-én, vasárnap délelőtt 11 órakor Winkler Nóra és Topor Tünde tart tárlatvezetést. Modern, változatos és érzéki életművet mutatnak be, és azt is, a Túlélési stratégiák miért olyan találó cím.
A kiállítás nem kizárólag művészettörténeti szempontból vizsgálja Barta Lajos pályáját, hanem a hidegháború történeti–politikai kontextusában mutatja be a művész lehetséges túlélési stratégiáit: az autonómia megtartásának igényét, a kultúrpolitika szempontjainak való megfelelés nyomasztó kényszerét, a belső, majd a külföldi emigráció és az idegen közegbe való integráció összes stációját.
Barta Lajos kiállítása folytatása annak az ötödik éve tartó kutatómunkának, melynek során a Kiscelli Múzeum – Fővárosi Képtár gyűjteményében őrzött anyagokból kiindulva egyes tárgyakon vagy műcsoportokon, azokhoz kötődő történeteken keresztül a hatalom és művészet bonyolult viszonyának kérdését elemezzük és mutatjuk be.
A fotón: Barta Lajos: Hullám, 1959, műkő - Áthelyezve 1973 körül a pécsi Modern Magyar Képtár elé (archív fotó)