Együtt fejlődni az ügyfelekkel nehéz időkben is

A BioTechUSA több mint 30 évvel ezelőtt kezdte meg a nemzetközi terjeszkedését, termékei rövid idő alatt rendkívül ismertté váltak az európai fogyasztók körében.

A termékportfólió terjesztéséhez olyan megbízható logisztikai partnert keresett a vállalat, amely minden érintett országban a lehető legmagasabb minőségű kiszolgálást tudja kínálni, így került kapcsolatba a Dachserrel. A prémium táplálékkiegészítőket gyártó és forgalmazó BioTechUSA márka 1999-ben kezdte el a nemzetközi terjeszkedést, ekkor még eseti szállítókkal oldották meg a közúti fuvarozást. A vállalat termékei rövid idő alatt népszerűvé váltak az európai országokban, ami magával hozta a termékportfólió és a partneri kör bővülését is.  Így a közúti fuvarozás volumene is jelentősen megnőtt, ehhez pedig olyan partnerre volt szükség, aki minden országban magas színvonalú szolgáltatást tud nyújtani, ekkor kereste meg a vállalat a Dachsert. A BioTechUSA jelenleg több mint 70 országba szállít termékeket világszerte, a vállalat számára kiemelkedő fontosságú, hogy a termékek biztonságosan és sérülésmentesen jussanak el a partnerekhez. A portfolióban vannak speciális csomagolást és kezelést igénylő termékek is. Ezeket a szempontokat figyelembe véve választotta a BioTechUSA logisztikai partnernek a Dachsert B2B partnereinek kiszolgálásához.

,,A legnagyobb kihívást a szolgáltatásban az jelenti, hogy a címzettek Európában bárhol lehetnek, nekünk pedig biztosítanunk kell a gyors, pontos és egyéni igényekre szabott szállítást. Az együttműködés lépésről lépésre fejlődött, kezdve az eseti árazástól egészen a közel teljes európai logisztikai megoldásig. Mindkét fél részéről nagyfokú energiabefektetésre volt szükség ahhoz, hogy maximálisan ki tudjuk szolgálni ügyfelünk partnereit.” – mondta el Weisz István, Teamleader Inside Sales, Liegl & Dachser.

Digitális megoldásokkal az ügyfelek szolgálatában

A Dachser elsősorban európai export célállomásokra szállítja a BioTechUSA termékeit, a legerősebb piacok többek között Németország, Franciaország és Spanyolország.  A Dachser az egyenletes, magas szintű minőséget az entargo szolgáltatásának segítségével biztosítja, amellyel a szállítási díjat és a kézbesítés idejét is rugalmasan, egyéni igényekre szabva lehet meghatározni. Mindezek mellett a szállítási folyamatot az ActiveReport rendszer is digitálisan figyelemmel kíséri, amely  egy proaktív ellátásilánc-felügyeleti eszköz (Supply Chain Event Management, SCEM), ami  figyeli a szállítási előzményeket és automatikusan jelzi a normál folyamattól eltérő eseményeket.

Gyors alkalmazkodás a nehéz időkben is

Egy cég szállítási képessége, a szállítás minősége és az átfutási idő nagyban hozzájárul a vevői elégedettséghez. A Dachser megbízható logisztikai szolgáltatásai révén támogatja a BioTechUSA stabil piaci jelenlétét, amely a két cég együttműködését az elmúlt években is megalapozta. 

,,A koronavírus időszaka mindenkinek nagyon nehéz volt, eladónak és vevőnek egyaránt, illetve a kettejüket összekötő szolgáltatóknak is. Az értékesítési volumenek visszaestek, ezért kiemelten fontos volt számunkra, hogy üzleti partnereinket a lehető leggyorsabban, a megszokott minőségben tudjuk kiszolgálni. Ebben számíthattunk a Dachserre, azokban az országokban is, ahol a vírushelyzet miatt a szállítmányozással foglalkozó cégeknek komoly nehézségekkel kellett szembesülniük. Úgy gondoljuk, hogy egy ilyen speciális helyzetben való helytálláshoz megfelelő szakmai háttérre, stabil piaci jelenlétre és megbízható kapcsolatrendszerre van szükség, amellyel a Dachser minden bizonnyal rendelkezik.” –  mondta el Brezovszky Gábor, a BioTechUSA fuvarszervezési menedzsere.