Az egész világ kocka! És nagyon élvezi. A múlt héten került a világ mozijaiba az Egy Minecraft film, amely a világ legtöbb példányban eladott videójátékán alapul, témájához méltóan ötletes, és fantasztikus szereplőgárdája van: a kockavilágban többek között Jason Momoa és Jack Black küzd meg mindazokkal, akiknek nem tetszik a színpompás kreativitás.

Hazai termékek vásárlására buzdítanak az ünnepek előtt.
Gyártók és kereskedelmi láncok összefogásával karácsonyi kampány indul annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a hazai áruk vásárlására. A Magyar Termék védjegyhasználók akciójában az érdeklődők dönthetik el, hogy melyik szervezet kapja meg a támogató cégek adományait.
„Ünnepeljünk hazai termékekkel!” címmel karácsonyi kampányt indítanak gyártó és kereskedőcégek a Magyar Termék Nonprofit Kft. szervezésében. Az akcióval arra akarják felhívni a figyelmet, hogy az ünnepi nagybevásárlások idején is érdemes figyelnünk a vásárolt áruk hazai eredetére, mert ezzel támogatjuk a közösségünket, a magyarországi gyártócégeknél dolgozókat – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A Magyar Termék partnereivel összefogva első alkalommal indított karácsonyi kampányt a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” újabb akciójaként. A járvány kitörése után életre hívott mozgalom rövid idő alatt országosan ismertté vált, jelképe már önálló védjegyként is bejegyzett, amit a gyártók és kereskedők előszeretettel használnak akcióikban.
A #veddahazait népszerűségére alapozva az idén augusztusban először megrendezett Hazai Termékek Hónapját, most a karácsonyi kampány követi, szintén több gyártó és kereskedő cég részvételével. Utóbbiak között a fő támogató ezúttal a CBA. Noszlopy Zoltán, a bolthálózat kereskedelmi igazgatója arra hívta fel a figyelmet, hogy a karácsony előtti hetekben a legnagyobb a forgalom az élelmiszerüzletekben, a vevők ilyenkor többet költenek, ezért ebben az időszakban a hazai termékek vásárlásával az átlagosnál is jobban tudják támogatni a magyar gyártóvállalatokat, termelőket.
Noszlopy Zoltán szerint a CBA nemcsak arra buzdít, hogy „Ünnepeljünk hazai termékekkel!”, hanem boltjai kínálatával lehetővé is teszi ezt. A vásárlóik ugyanis gond nélkül megoldhatják a teljes ünnepi bevásárlásukat az üzleteikben kapható hazai árukból. Az akció keretében a Príma webáruházában a Magyar Termék védjegyes árukat tartalmazó megrendelések mellé karácsonyi mesefüzetet is adnak ajándékba.
Az „Ünnepeljünk hazai termékkel!” reklámjai tévében, óriásplakátokon, valamint a közösségi médiában is láthatóak lesznek. A „Magyar a nyerő” Facebook-oldalon a látogatók arról is szavazhatnak, hogy melyik szervezet kapja a 22 támogató gyártó és kereskedelmi lánc védjegyes termékeiből összeállított adományokat.