Európa újra mozizni megy!” – Tizedik alkalommal rendezik meg az egyik legnagyobb összeurópai filmünnepet, amelyen tavaly 40 ország 700 mozijában több mint 90.000 néző vett részt.

Hazai termékek vásárlására buzdítanak az ünnepek előtt.
Gyártók és kereskedelmi láncok összefogásával karácsonyi kampány indul annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a hazai áruk vásárlására. A Magyar Termék védjegyhasználók akciójában az érdeklődők dönthetik el, hogy melyik szervezet kapja meg a támogató cégek adományait.
„Ünnepeljünk hazai termékekkel!” címmel karácsonyi kampányt indítanak gyártó és kereskedőcégek a Magyar Termék Nonprofit Kft. szervezésében. Az akcióval arra akarják felhívni a figyelmet, hogy az ünnepi nagybevásárlások idején is érdemes figyelnünk a vásárolt áruk hazai eredetére, mert ezzel támogatjuk a közösségünket, a magyarországi gyártócégeknél dolgozókat – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A Magyar Termék partnereivel összefogva első alkalommal indított karácsonyi kampányt a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” újabb akciójaként. A járvány kitörése után életre hívott mozgalom rövid idő alatt országosan ismertté vált, jelképe már önálló védjegyként is bejegyzett, amit a gyártók és kereskedők előszeretettel használnak akcióikban.
A #veddahazait népszerűségére alapozva az idén augusztusban először megrendezett Hazai Termékek Hónapját, most a karácsonyi kampány követi, szintén több gyártó és kereskedő cég részvételével. Utóbbiak között a fő támogató ezúttal a CBA. Noszlopy Zoltán, a bolthálózat kereskedelmi igazgatója arra hívta fel a figyelmet, hogy a karácsony előtti hetekben a legnagyobb a forgalom az élelmiszerüzletekben, a vevők ilyenkor többet költenek, ezért ebben az időszakban a hazai termékek vásárlásával az átlagosnál is jobban tudják támogatni a magyar gyártóvállalatokat, termelőket.
Noszlopy Zoltán szerint a CBA nemcsak arra buzdít, hogy „Ünnepeljünk hazai termékekkel!”, hanem boltjai kínálatával lehetővé is teszi ezt. A vásárlóik ugyanis gond nélkül megoldhatják a teljes ünnepi bevásárlásukat az üzleteikben kapható hazai árukból. Az akció keretében a Príma webáruházában a Magyar Termék védjegyes árukat tartalmazó megrendelések mellé karácsonyi mesefüzetet is adnak ajándékba.
Az „Ünnepeljünk hazai termékkel!” reklámjai tévében, óriásplakátokon, valamint a közösségi médiában is láthatóak lesznek. A „Magyar a nyerő” Facebook-oldalon a látogatók arról is szavazhatnak, hogy melyik szervezet kapja a 22 támogató gyártó és kereskedelmi lánc védjegyes termékeiből összeállított adományokat.





















