Október 10. és 17. között a Corvin Moziban összesen 29 dél-koreai filmet láthat a közönség, köztük díjnyertes alkotásokat, igazi közönségkedvenceket és friss premier filmeket is. A vetítéseket magyar és angol felirat kíséri, a programban közönségtalálkozók és különleges kísérőesemények is helyet kaptak.

A brit királyi családdal foglalkozó Teadélután Fülöp herceget veszi górcső alá.
Második évaddal jelentkezik a Teadélután podcast. A világ legismertebb stílusmagazinja, az InStyle magyar kiadásának produkciója a brit királyi család ügyeivel foglalkozik. A közönség pozitív visszajelzéseinek köszönhetően a podcast egy újabb szezon kapott - ebben Fülöp herceg játssza a főszerepet.
A Teadélután II. Erzsébet királynő halála után indult, és az első évad a néhai uralkodó életét helyezi fókuszba. Szó esett stílusevolúciójáról, házasságáról, az anyaságról, valamint uralkodása legfontosabb pillanatairól. A második évad fő témája Fülöp herceg. A műsorvezetők beszélgetnek Fülöp hányattatott gyermekkoráról, az Erzsébettel való megismerkedéséről, a királyi család fogadtatásáról, valamint a herceg szenvedélyeiről és a vele kapcsolatban keringő – olykor vad - legendákról is. A Fülöp herceggel foglalkozó négy epizód mellett két különkiadással is jelentkezik a podcast, az első III. Károly koronázásáról, a második pedig arról a saját felmérésről szól, amelyet a Teadélután a hallgatók között végzet. Ebből kiderült, hogy Katalin a legnépszerűbb a királyi család magyar rajongói körében. Érdekesség, hogy Harry a hazai online felmérésében megelőzte Vilmos trónörököst is.
A Podcast műsorvezetője Besenyei Bianka, az InStyle felelős szerkesztője, és Kálmán Zsófi, az InStyle vezető online szerkesztője. Az extra adásokban vendégként az InStyle főszerkesztője, Alberti Petra is feltűnik, valamint több szakértőt is megszólaltatnak a házigazdák. Az Instyle magazint a Marquard Group Hungary adja ki.
„Modern médiavállalatként diverzifikált megjelenésekben hiszünk. Legyen szó podcastról, vlogról, streamingről, vagy közösségi médiás tartalmakról, vagy éppen print megjelenésekről, számunkra a tartalom minősége a fontos. Örülünk, hogy a Teadélután elnyerte az InStyle követőinek figyelmét és újabb rétegeket szólíthatunk meg az izgalmas contentekkel” – mondta el Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezetője.