Európa újra mozizni megy!” – Tizedik alkalommal rendezik meg az egyik legnagyobb összeurópai filmünnepet, amelyen tavaly 40 ország 700 mozijában több mint 90.000 néző vett részt.

Már lehet jelentkezni Európa legnagyobb sneaker eseményére!
Trunk Tamás influenszer, a Sneakerness Budapest – Európa legnagyobb sportcipő eseménye – szervezője, fiatal sneaker-vállalkozóknak indít befektetési versenyt, amelynek tétje akár 10 millió forint beruházás is lehet. A limitált sportcipők köré épülő rendezvény először látogat Magyarországra és november 11-12. között várja a látogatókat. A fiatal generációnak a sneakerek (sportcipők, illetve azok utcai változatának) kiválasztása, használata és gyűjtése nagy élmény, amelynek mára közösségformáló ereje is meghatározó. A limitált sportcipők iparágában ezért kimagasló a fiatalok által, frissen alapított vállalkozások száma, így a jövő vezetőinek a limitált cipők jelenthetik az első kapcsolódási és belépési pontot az üzleti életbe. A Size.UP! kezdeményezés ebben a gyorsan növekvő iparágban mozgó fiatalokat támogatja.
A vállalkozói versenyt az év sneaker eseménye, a Sneakerness Budapest – Európa legnagyobb limitált sportcipő eseményének hazai állomása – keretében rendezik meg, a döntő pedig november 11-én lesz a Millenárison. A szervezők sneaker és streetwear (utcai divat) márkák alapítóit, újszerű üzleti modellel rendelkező kereskedő cégek, alkalmazásfejlesztők, technológiai innovátorok, 3D sneakerekkel foglalkozó vállalkozások, presentereket, sneaker shield fejlesztők, valamint innovatív szemléletű, a vintage divattal foglalkozó vállalkozók jelentkezését egyaránt várják – a körforgásos gazdaság támogatása jegyében.
„A limitált sportcipők és a streetwear világában vállalkozó fiatalok nagyon korán megtanulhatják azt a gondolkodást, ami a fenntartható üzlet építéséhez, az ügyfélélmény felépítéséhez szükséges. A verseny különdíjai is pont ebben segítik a fiatalokat a kiemelkedő üzleti személyiségekkel való találkozások lehetőségével” – árulta el Trunk Tamás, hozzátéve, hogy a Size.Up! díszvendége Jeff Staple, az iparág és a márkakollaborációk kiemelkedő szakembere lesz, aki Los Angelesből érkezik Magyarországra az esemény kedvéért.
„Virgil Abloh amerikai divattervező, az Off-White márka elhunyt alapítója is weboldalán annak idején »Free-Game« címmel írta le, hogyan érdemes streetwear márkát alapítani. Sok tehetséges fiatal foglalkozik Magyarországon sportcipőkkel kapcsolatos vállalkozások építésével. Ebbe beszállni nem lehet privilégium. A Size-Up támogatói és partnerei segítségével is ezt a törekvést támogatja” – tette hozzá még a rendezvény fiatal szervezője.
Már lehet jelentkezni a verseny első fázisára, a novemberi döntő tétje pedig a komoly iparági, piaci kapcsolatok mellett egy akár 10 millió forintra tehető befektetés is lehet, amit a Startup Campus biztosít. A zsűriben Trunk Tamás mellett Kovács Zsolt, a Startup Campus ügyvezetője, Pótor Attila, a True To Sole alapítója, valamint Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezetője foglal helyet. A Size.UP! támogatója az E.ON Hungária Csoport, a zsűriben az energiavállalatot Károlyi Zsuzsanna, márka és marketing vezető képviseli.
„Elsőre szokatlannak tűnhet ennek a programnak a támogatása, de a jövő generációjára rákapcsolódva a számukra fontos és értékes témák felé nyitottunk itt. Rendkívül izgalmas versenyre számítok, ahol sok kreatív ötleteket, teljesen új megközelítéseket fogunk látni. A jövő megoldásai iránt érzékeny fiatal tehetségek támogatása kiemelten fontos számunkra, hiszen ők azok, akik szemléletük és szempontrendszerük frissessége, alkotó képzeletük korlátok nélküli szabadsága révén valódi formabontó megoldásokat hozhatnak. A jövő környezetbarát ötleteit és a hétköznapjaink zöld megoldásait jelentős részben tőlük várhatjuk. A legyártott termékek visszaforgatása az újrahasznosításba a fenntarthatóság és a körforgásos gazdaság egyik fontos eleme, a fiatalok nyitottak ebbe az irányba” – mondta el Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Csoport márka és marketing vezetője.
További információk itt.























