Több mint 1 éves előkészítés után, sok száz ember lelkesedésének, jószándékának és akaratának köszönhetően 2025. február 3-án, hétfőn este felgördül a függöny a Corvin mozi Korda termében, és elkezdődik a filmszakma közös ünnepe.
Az interneten kering egy videó, amelyet állítólag az Európai Unió betiltott. Azonban a hír nem igaz, mint ahogyan azt a Magya Termék Nonprofit kft. honlapján le is közölte. A videót viszont érdemes megnézni és elgondolkodni rajta!
A videót a Magyar Termék Nonprofit kft. készítette, azzal a céllal, hogy minél többen vásároljanak magyar terméket, mert ez amellett, hogy finom munkahelyeket is teremt. Azonban a Vedd a Magyart cím nem sok mindenkit hozott lázba. A magyar termékeket tudatosan vásárlókon kívül valószínűleg szinte senkit sem, így egy ügyes marketinges kitalálhatta, adjunk valami meghökkentő címet a reklámnak. Olyat, ami még hihető is például az Európai Unió betiltotta a reklámot mert hátrányosan különbözteti meg az Európai Unió termékeit a hazai termékekkel szemben. Ezt nyíiltan egy uniós tagállam sem teheti. Ezzel azonnal megnövelték a reklám nézettségét, ami valljuk be nem is olyan nagy probléma. A cél szentesíti az eszközt.
Egyébként a reklámfilmne van egy kanadai eredetije, ahogy ezt már a Soproni reklámnál is láthattuk.De végül is ez sem számít, ha a reklám üzenete célba ér, legalább tudatosíthatjuk, hogy nem csak mi hanem a kanadaiak is hasonló cipőben járnak. Bár valljuk be, azért a Kárpát medence ezerszer jobb mezőgazdasági adottságokkal rendelkezik.
A videó tartalmát teljes válszélességgel támogatom. Legyünk kicsit szemfülesebbek a boltban és nézzük meg a zöldség-gyümölcs melyik országból jött. Az egzotikus termékeknél pedig válasszuk azt, amelyik a legkevesebb utat tette meg hazánkig. Tegyük le a szavazatunkat vásárlásunkkal egy jó hazai termék mellett.