2017. december 18. - hétfő

Nemcsak a gyulaiak szeretik a Gyulait!

Kinyomtatom...
Gyulai

Nemcsak a gyulaiak szeretik a Gyulait! A Gyulai ismét a MagyarBrands dobogóján. A nehéz gazdasági körülmények ellenére a Gyulai bizonyított.

A magyar brandek 100-as toplistáján a Gyulai márka 95,02 pont eredménnyel a harmadik helyet vívta ki magának. Idén negyedik  alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel azokat a magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. A díjazott márkákhoz kapcsolt értékek olyan kézzel fogható előnyt jelentenek, amely révén növelhető a termékek megbízhatósága, elismertsége. A MagyarBrands díj odaítélése egyrészt pontosan számszerűsíthető kritériumok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) alapján történik, amelyet szakmai elbírálás (reputáció, identitás) és a GfK Piackutató Intézet által végzett fogyasztói kutatás egészít ki. Ezen szempontok összegzését követően a program szakértői egy komplex mutatószám létrehozásával alakítják ki a sikeres hazai márkák végleges listáját. Ezen a listán dobogós tehát a Gyulai márka. (A márkához tartoznak a mindenki által ismert Gyulai kolbász, Csabai kolbász, Paraszt kolbász vagy a közkedvelt Gyulai májas a hagyományos illetve majoránnás ízesítésben a Gyulai vagdalthús, csülöksonka és löncshús; vagy a libamájaskrém és kacsamájaskrém stb.) „A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői mind nagyobb szükségét látták, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot. A MagyarBrands szakmai elnevezés, a legkiválóbb hazai márkák minősítését és bemutatását célul kitűző program. Tapasztalataink alapján, a magyar fogyasztók számára mindinkább fontos, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok, és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez is. A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkon kívül is. A MagyarBrands márkákhoz kapcsolt értékek olyan kézzelfogható előnyt jelentenek a magyar és nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek megbízhatósága és elismertsége növekszik a vásárlók szemében.”

A MagyarBrands  fogyasztói márkák toplistájának élmezőnye: Pick - 98.82, Herend - 95.37, Gyulai - 95.02, Herz - 94.61, MRI – Kossuth Rádió - 94.42. Az üzleti márkák 25 márkás toplistáján: Rába - 95,87, Videoton - 92,48, Richter - 91,64. Az év fogyasztói márkája: Pick, Az év legelismertebb fogyasztói márkája: Ilcsi, Az év legdinamikusabb fogyasztói márkája: Szentkirályi, Az év legsikeresebb új fogyasztói márkája: Mindig TV, Az év üzleti márkája: Rába, Az év legelismertebb üzleti márkája: KÜRT, Az év legdinamikusabb üzleti márkája: Nádudvari, Az év legsikeresebb új üzleti márkája: Mirelite Mirsa.

 

Még nem értékelted

Hirdetés

Kapcsolódó cikkek

John Lennon

Legendás beszélgetésekből adott ki interjúkötetet a Playboy.

Fotó: Rácz Attila

Évekre visszanyúló hagyománya van már annak, hogy a Békéscsabai Jókai Színház időről időre vendégül látja egy-egy előadásán a Dévai Szent Ferenc Alapítvány által nevelt gyermekeket, az utazásukat is biztosítva.

borító

Megjelent Czanik Balázs új receptkönyve.