Pigniczky Réka rendezésében, a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával és az 56films gyártásában egész estés dokumentumfilm készült a legendás Kaláka együttesről - megalakulásuk 55. évében. A filmet az 56 Films gyártotta és forgalmazza.
A Menedzserszövetség sokszínűségi kampánya.
A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők szerepére, ezért 2022. március 8.-án, immáron második alkalommal hirdeti meg az InStyle-al közösen a “Legyen Divat a Női Vezető!” kampányát.
A program megálmodói a két év alatt bemutatott, összesen 80 hiteles női vezető (lásd fotó) szakmai sikerein keresztül kívánnak pozitív, követendő példát mutatni, példaképet állítani a fiatalabb generáció tagjai számára, akik most tervezik, építik karrierútjukat.
A Menedzserszövetség vezetősége ezzel a kampányával szeretné kifejezni kiállását amellett, hogy több női vezetőre van szükség Magyarországon. A 2021 évi kampány hatására a Menedzserszövetség női vezetőinek száma egy év alatt háromszorosára nőtt, 40 főről 120 főre emelkedett.
A „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretében 2022 tavaszán a Menedzserszövetség 43 új női felsővezetőjével ismerkedhetnek meg az InStyle magazin oldalain. A divatfotó-sorozatban résztvevő hölgyekről, vezetői hitvallásukról, gondolataikról többet megtudhatnak az InStyle.hu karrier rovatában március 8-tól megjelenő interjúkból és video üzenetekből.
A Menedzserszövetség vezetői elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás terén. Az InStyle magazin tavaszi számában megjelenő 8 oldalas divatanyag minden oldalán egy női vezető az ARTYPICAL Nude by Nubu kollekció egyik különleges darabját viseli, segítve a márka céljait: a társadalom figyelmét ráirányítani a művészet támogatására és a másság elfogadására. A különleges kollekció magas minőségű̋, fenntartható́ alapanyagokból készült egyedi darabokból áll. A Magyarországon gyártott limitált termékeket autizmusban érintett fiatal művészek által készített grafikák fémjelzik.
(Fotó: Pejkó Gergő, Ruha: NUBU, Nude by Nubu, ARTYPICAL Nude by Nubu, Haj: Authentic Beauty Concept (Color Frame Salon), Smink: M·A·C Cosmetics, Óra: Garmin)
A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója a FIAT500, támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., az UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., együttműködő partnerei a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., az Authentic Beauty Concept, a M·A·C Cosmetics és a Garmin.
Beharangozó videó itt.
A 30 éves Menedzserszövetség küldetése a vezetők társadalmi és szakmai elismertségének, hírnevének és megbecsülésének erősítése, hozzájárulva sikerességükhöz, személyes fejlődésükhöz, életcéljaik eléréséhez és társadalmi szerepük kiteljesítéséhez. Kiemelt feladatának tartja, hogy felhívja a figyelmet a felsővezetők gazdasági életben betöltött fontos szerepére, amit a védjegy oltalom alatt álló Év Menedzsere díjak átadásával is támogat több, mint 25 éve. A Menedzserszövetség tagjainak aktivitására építve segíti a magyar gazdaság fejlődését, tudásuk megosztásával folyamatos, világszínvonalú vezető utánpótlást biztosít.
A Menedzserszövetség tagjai pozitív vezetői mintát mutatnak, tevékenyen vállalnak részt a fiatal menedzserek képzésében, az etikus vállalatvezetés elveinek népszerűsítésében, a tudásmegosztásban és a legjobbak elismerésében. Az üzleti szervezetek között egyedülálló módon a Szövetség tagjai a cégvezetők, akik elsősorban önmagukat, csak másodsorban vállalataikat képviselik. A tagok számára kiemelten fontos az értékteremtés a következő menedzser generáció számára, szinergia alapú tudásmegosztás az üzleti élet generációi között, és szerepvállalás a jövő menedzsereinek képzésében. Az elmúlt években jelentősen megnőtt a női és a fiatal vezetők aránya. A tagság létszáma meghaladja a 300 főt.
A Menedzserek Országos Szövetségének weboldala itt.