Négyszeresére nőtt a hívások száma a Rakuten Viberen

A koronavírus idején többszörösére nőtt a vezető üzenetküldő – és hívó alkalmazás  használata.

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja növelte alapvető funkcióinak kapacitását, és számos új kezdeményezést indított az összetartozás és a pozitív hozzáállás jegyében a COVID-19 járvány globális kitörése óta. Ezek a fejlesztések és törekvések a használat kiugró növekedését eredményezték világszerte.

Az elmúlt hetekben a platform teljes egészén növekedett a felhasználás mértéke. A legnépszerűbb funkciók jelenleg a mindennapi kommunikációhoz kapcsolódnak – a csoportos üzenetek, illetve hívások a legkeresettebbek. Az elküldött csoportüzenetek száma 134%-kal emelkedett, és az átlagos Viber-felhasználó által fogadott csoporthívások száma az elmúlt két hétben 370%-kal nőtt. A Community-kben (közösségekben) való részvétel átlagosan 78%-kal növekedett, leginkább az olyan kezdeményezésekkel, amelyek segítenek a járványhoz kötődő biztonsági eljárásokkal kapcsolatos értékes információk terjesztésében a Viber felhasználói bázisában.

A koronavírus-járvány kitörése óta:

•   a napi új, aktív Viber felhasználók száma 18%-kal nőtt (március hónapban)

•   az alkalmazásba naponta regisztráló új felhasználók száma 25%-kal növekedett

•   a felhasználók hosszabb ideig aktívak

•   a hívások időtartama 35%-kal nőtt

•   a felhasználók 75%-kal több videót küldenek

„Ebben a kihívásokkal teli időszakban alkalmazkodunk és azonnal reagálunk annak érdekében, hogy a családok és barátok, a diákok és a tanárok, a munkatársak és a partnerek állandó kapcsolatban maradjanak egymással. Felhasználóink támaszkodnak ránk, miközben az embereket szabadon és biztonságosan összekötjük.”- mondta Djamel Agaoua, a Rakuten Viber vezérigazgatója.

Az elmúlt időszakban az alábbi fontos változások történtek az alkalmazáson belül:

1.   A Viberen keresztüli hanghívásokon egyszerre résztvevők száma 5-ről 20-ra nőtt;

2.   A jelenlegi egészségügyi útmutatások fontosságát hirdetve, a WHO biztonsági utasításaival több millió ember számára küldött üzenetet a Viber - 22 nyelven;

3.   Annak érdekében, hogy az emberek megkülönböztethessék a koronavírusról szóló hamis híreket a valódi tényektől, a Viber hivatalos WHO botot indított, és együttműködik az Unicef U-Reports-szal, hogy valós idejű frissítéseket és információkat szolgáltasson a koronavírusról több nyelven;

4.   A COVID-19-ről szóló hivatalos információk terjesztése érdekében a Viber a helyi egészségügyi hatóságokkal együtt 12 országban indított hivatalos Community-ket, ahol a felhasználók hiteles és megbízható információkat kaphatnak a pandémiáról és az óvintézkedésekről;

5.   Az alkalmazás új, „Maradj otthon” matrica kampányt indított, hogy felhasználóit felvidítsa ezekben az embert próbáló időkben. 

A legfrissebb Rakuten Viber eszközöket megtalálja a brand centerben.

 

https://stickers.viber.com/pages/homesweethome

 

Hirdetés