Megérte figyelni az akciókat

Ásványvízzel nyert egymilliót a tompai varrónő!

Ezúttal egy Bács-Kiskun megyei hölgynek hozott szerencsét a SPAR-ban, hogy sokszor vásárol magyar termékeket, és még a nyereményjátékokat is követi. Több ezer kódfeltöltéssel zárult a Magyar Termék legutóbbi vásárlással egybekötött kampánya. Figyel rá, hogy hazai termékeket vegyen, kedvencei is vannak, és az akciókat is folyamatosan követi – árulta el Varga Gyöngyi kérdésünkre. Most mindkettő szerencsét hozott neki, az ötvenes éveiben járó tompai hölgy ugyanis egymillió forintot nyert a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a SPAR üzletlánc közös, kódfeltöltős nyereményjátékán két palack szénsavas NaturAqua ásványvíz blokkjával, amit palacsintasütéshez vett.

A nyertes 1985 óta dolgozik a városában működő varrodában, és a megszokott bevásárlási módokhoz is ragaszkodik: a SPAR-ban végzi a nagybevásárlásait, szereti a hazai édességeket, húsokat és a zöldségeket. Most bőven lesz lehetősége az élelmiszer mellett más, értékesebb dolgokat is vennie az egymilliós utalványból – mondta kérdésünkre.

Az idén tavaszi, Csepel kerékpárral, védjegyes Magyar Termékkel telepakolt ajándékcsomagokkal és egymillió forintos főnyereménnyel kecsegtető közös játékban több mint 12 000 terméket vásároltak a játékosok. A többség kétszer is, de volt, aki négyszer próbált szerencsét. A résztvevő 15 gyártó több mint 100 nyerő termékét a közösségi médiában és 26 INTERSPAR üzletben hirdették.

„Fontos számunkra, hogy a pandémia okozta nehéz gazdasági helyzetben se álljunk meg. Takarékláng helyett a járványidőszakban több kampányt is indítottunk. Folyamatosan keressük az innovatív megoldásokat, a lehetőséget a megújulásra, de természetesen emellett a bevált nyereményjátékainkat sem engedjük el, hiszen ezek remek lehetőségek a hazai áruk közös népszerűsítésére” – mondta el Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.