Metropolisz

Időpont: 
Ismétlődés mindennap péntek febr. 27 2009-ig.
2009. január 29 - csütörtök (Egész nap)
2009. január 30 - péntek (Egész nap)
2009. január 31 - szombat (Egész nap)
2009. február 1 - vasárnap (Egész nap)
2009. február 2 - hétfő (Egész nap)
2009. február 3 - kedd (Egész nap)
2009. február 4 - szerda (Egész nap)
2009. február 5 - csütörtök (Egész nap)
2009. február 6 - péntek (Egész nap)
2009. február 7 - szombat (Egész nap)
2009. február 8 - vasárnap (Egész nap)
2009. február 9 - hétfő (Egész nap)
2009. február 10 - kedd (Egész nap)
2009. február 11 - szerda (Egész nap)
2009. február 12 - csütörtök (Egész nap)
2009. február 13 - péntek (Egész nap)
2009. február 14 - szombat (Egész nap)
2009. február 15 - vasárnap (Egész nap)
2009. február 16 - hétfő (Egész nap)
2009. február 17 - kedd (Egész nap)
2009. február 18 - szerda (Egész nap)
2009. február 19 - csütörtök (Egész nap)
2009. február 20 - péntek (Egész nap)
2009. február 21 - szombat (Egész nap)
2009. február 22 - vasárnap (Egész nap)
2009. február 23 - hétfő (Egész nap)
2009. február 24 - kedd (Egész nap)
2009. február 25 - szerda (Egész nap)
2009. február 26 - csütörtök (Egész nap)
2009. február 27 - péntek (Egész nap)
Helyszín: 

A Metropolisz című kiállítás keretében két fiatal fotográfus mutatkozik be a közönségnek: Péter Ildikó és Bartha Máté. Fényképeik középpontjában a városi tér van.

Péter Ildikó számára a város a tér változásaiban ragadható meg. Épülés, és pusztulás, hideg, alvadt éjszakák, ezek azok, amelyek inspirációt nyújtanak neki. A néző egy sajátos tér részévé válik, olyan szabályok között, melyeket máshol nem élhet át. Furcsán bizonytalan világ ez, nem tart sehova, mintha csak állna és hullámzana.

Barta Máté érdeklődése teljesen más irányú. Számára a város áramlik, hömpölyög. Az emberek, a lakói és vendégeik töltik meg a tereket. Vonulásuk áramlata sajátos lüktetéssé válik. Máté ebben a lüktetésben, ennek a ritmusnak a szabályosságaiban látja a várost. Ez a lüktetés, a lüktetésben felfedezhető rend, illetve a lüktetésből varázsolható nem immanens rend válik képeinek tárgyává. Mintákba rendeződik az aluljáró képe, a város dekorációjává válnak a következő metrószerelvényre várók alakjai. Színes jelek, felbukkanása, majd eltűnése, egyenletes ütemben, vagy gyorsulva.

Forrás: OTS-Hírvonal

Hirdetés